مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: صنایع بزرگ استان خوزستان با راه‌اندازی مراکز جوار و بین کارگاهی می‌توانند در توسعه مهارت، ارتقای مهارت شاغلان و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز خود فعالیت موثری داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 09 October 2023

شهرام ملایی هزاروندی در نشست شورای مهارت استان خوزستان که امروز (۱۷ مهرماه) در استانداری برگزار شد، با اشاره به عملکرد، برنامه‌ها رویکرد و اهداف آموزش مهارتی، اظهار کرد: جایگاه فنی و حرفه‌ای استان خوزستان بین سایر ادارات کل سطح کشور جایگاه خوبی است.

وی با اشاره به اینکه هر کس مهارت داشته باشد بیکار نمی‌ماند، تصریح کرد: در نهضت مهارت‌آموزی، نیروی مورد نیاز استان خوزستان بیشتر در حوزه صنعت و بنگاه‌های اقتصادی متمرکز است و اداره‌کل فنی و حرفه‌ای به تتهایی نمی‌تواند این همه مطالبه را در آموزش مهارت پاسخ بدهد و نیازمند هم‌افزایی و تعامل بین‌بخشی دیگر دستگاه‌های اجرایی و صنایع کوچک و بزرگ هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: صنایع بزرگ استان خوزستان با راه‌اندازی مراکز جوار و بین کارگاهی می‌توانند در توسعه مهارت، ارتقای مهارت شاغلان و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز خود فعالیت موثری داشته باشند.

ملایی‌هزاروندی گفت: نیروی ماهر و متخصص در استان خوزستان وجود دارد اما علت اینکه افراد غیربومی جذب می‌شوند قابل تامل و پیگیری است.

وی افزود: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان آمادگی دارد برای نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار و بنگاه‌های اقتصادی پس از نیازسنجی آموزشی، برنامه‌ریزی و نیروی ماهر را تربیت کند. 

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار