رئیس دانشگاه ایلام؛
رئیس دانشگاه ایلام از ساخت یک خوابگاه متاهلی با ۷۰ واحد برای دانشگاه ایلام خبر داد و گفت: طبق قانون جوانی جمعیت دانشگاه‌ها موظف به ساخت خوابگاه‌های متاهلی متناسب با تعداد دانشجویان است.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 08 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ طاهر علی‌محمدی  اظهار کرد: دانشگاه ایلام برای ساخت مسکن ملی برای اساتید و ساخت خوابگاه‌های متاهلی در راستای حمایت از خانواده برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

وی از ساخت یک خوابگاه متاهلی با ۷۰ واحد برای دانشگاه ایلام خبر داد و افزود: طبق قانون جوانی جمعیت دانشگاه‌ها موظف به ساخت خوابگاه‌های متاهلی متناسب با تعداد دانشجویان است.

علی‌محمدی بیان کرد: تمامی مراحل فنی این خوابگاه اجرایی شده و به زودی در سفر دوم رئیس جمهور وارد فاز اجرایی می‌شود.

رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد: دانشگاه ایلام برای تأمین مسکن اساتید و کارکنان دانشگاه، آمادگی دارد مراحل آماده‌سازی زمین و انتقال سند را در بازه زمانی خیلی کوتاهی انجام دهد.

وی گفت: اراضی دانشگاه ایلام در شهر چوار به مساحت ۲۴ هزار و ۷۸۸ مترمربع برای تأمین مسکن اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در قالب یک تفاهم‌نامه بین دانشگاه ایلام و اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، تأمین زمین و احداث واحدهای مسکونی اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام به زودی اجرایی می‌شود.

دانشگاه ایلام دارای هفت دانشکده مستقل، ۲ پژوهشکده، یک آموزشکده و ۲ مزرعه آموزشی و پژوهشی است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار