کیش – ایرنا - فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه مسیر ارتباطی پلیس و مردم با بهره مندی از سامانه ۱۹۷ تقویت شود، گفت:‌ همکاری مردم با پلیس نقش بسزایی در ارتقاء امنیت جزیره خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ 07 October 2023

به گزارش تابناک جزیره، سرهنگ «علی اصغر جمالی» در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم به مناسبت هفته فراجا، اظهار کرد: پلیس از طریق سامانه‌های مختلف، به دنبال دریافت پیشنهاد، شکایت، تشویق و ارائه راهنمایی از سوی مردم است تا از این طریق آن خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

وی ادامه داد: همکاران انتظامی در کیش با بیش از ۴۰ نفر از شهروندان به مناسبت هفته فراجا دیدار چهره به چهره داشتند و پاسخ‌های لازم برای راهنمایی آنان ارائه کردند.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش در رابطه با عمده موضوعات مطرح شده در دیدار چهره به چهره با مردم، یادآور شد: موضوعاتی از قبیل طرح‌های مربوط به راکبان متخلف موتور‌های شارژی، ایجاد ممنوعیت ورود خودرو در برخی مناطق و تلاش برای اقدامات فرهنگی در این دیدار از سوی مراجعه کنندگان مطرح شد.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش ادامه داد: در این دیدار‌های مردمی به دنبال حل مشکل یا اقناع سازی لازم برای طی صحیح مسیر توسط شهروندان هستیم که بازخورد مناسبی نیز داشته است.
منبع/ایرنا

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار