مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، از تخصیص تسهیلات کم‌بهره به واحدهای تولیدی، جهت تامین مالی و سرمایه در گردش این واحدها خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد مشکلات واحدهای صنعتی، چالش‌های مالی و کمبود سرمایه در گردش است.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 07 October 2023

محمد ناظمی در خصوص بحث حمایت از واحدهای تولیدی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند همواره در حال بررسی و احصاء مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در سایت صنعتی اروند است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مشکلات واحدهای صنعتی، چالش‌های مالی و کمبود سرمایه در گردش است، افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های سازمان منطقه آزاد اروند، رفع این مشکلات است و در همین راستا، در سال‌های اخیر برخی از این مشکلات در حال مرتفع شدن است.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند تصریح کرد: از جمله حمایت‌های انجام شده، شامل معرفی به بانک‌ها جهت اخذ تسهیلات و سایر روش‌های قانونی موجود برای حل مشکلات واحدهای تولیدی بوده است.

ناظمی عنوان کرد: قرار است با همکاری شرکت زنجیره تامین مالی دانش در راستای حمایت مالی از واحدهای صنعتی و در جهت تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت واحدهای تولیدی، تسهیلاتی با نرخ بهره بسیار پایین ارائه شود که این فرآیند، به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی که به این تسهیلات نیاز داشته باشند از طریق معرفی به بانک ملی ایران می‌توانند آن را دریافت کنند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار