معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: سه هزار و ۹۰۰ جلد سند از ابتدای امسال تاکنون برای روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 06 October 2023

محمود اکبری فضلی با اشاره به اینکه صدور اسناد با همکاری اداره کل ثبت اسناد در حال انجام است، بیان کرد: تا پایان امسال نیز ۱۰ هزار جلد سند در این حوزه صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۶ هزار و ۳۰۰ جلد سند در شهرهای زیر۲۵ هزار نفر و روستاهای خوزستان صادر شد، افزود: سند دار کردن املاک و زمین‌ها به ویژه در مناطق روستایی در کاهش تخلف زمین خواری و اختلافات ملکی بسیار اثرگذار است.

اکبری فضلی با بیان اینکه طرح کاداستر (حدنگاری) در تمام مناطق استان خوزستان انجام شده است، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۶۰ هزار جلد سند صادر شده است.

همکاری وزارت نفت با بنیاد مسکن برای خدمات رسانی به روستاها

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان اظهارکرد: تفاهم نامه‌ای در سال ۹۴ بین وزارت نفت و بنیاد مسکن به منظور همکاری این وزارتخانه از محل مسئولیت‌های اجتماعی برای آبادانی و خدمات رسانی در روستاها وشهرها منعقد شد.

وی افزود: پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در مدت پنج سال توسط وزارت نفت برای خدمات رسانی و بهسازی روستاها و شهرهای استان پرداخت شد.

اکبری فضلی با تاکید بر لزوم استفاده از این ظرفیت برای خدمات رسانی به شهرهای استان گفت: وزارت نفت مبلغی را که قبلا به شهرداری‌ها از محل مسئولیت‌های اجتماعی ملزم به پرداخت بود به این دستگاه پرداخت کرد که تاکنون طرح‌های متعددی در شهرهای بهبهان، هویزه ،شوش، شادگان، الوان، دشت آزادگان و هویزه اجرایی شده است.

وی با اشاره به ورود بنیاد مسکن به سایر طرح‌ها افزود: ساخت پارک فدک اندیمشک با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و پارک سلامت آغاجاری توسط بنیاد مسکن در حال انجام است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با منطقه آزاد اروند به منظور بهسازی معابر آبادان و خرمشهر گفت: طبق این تفاهم نامه ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط منطقه ازاد اروند تخصیص یافته و عملیات عمرانی در ۴۰ منطقه این ۲ شهرستان در حال انجام است.

اکبری فضلی همچنین با اشاره به اینکه بیش از پنج میلیون مترمربع اجرای عملیات آسفالت در خوزستان انجام شده است، افزود: برای آسفالت معابر اهواز نیز در حال انعقاد تفاهم نامه‌ای با شهرداری هستیم.

منبع/ایرنا

برچسب ها: بنیاد مسکن ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار