مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری اصفهان گفت: این صندوق حدود ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مالی به شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان در سال ۱۴۰۱ پرداخت کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 04 October 2023

محمد مروج الاحکامی با بیان اینکه خدمات صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان هر سال افزایش می یابد، افزود: این صندوق در سال ۱۴۰۰، یکهزار میلیارد ریال و سال گذشته ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال ضمانت‌نامه صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه صندوق پژوهش و فناوری اصفهان، محور مالی زیست بوم نوآوری است، گفت: این صندوق تاکنون تفاهم‌نامه های همکاری با بنیاد ملی نخبگان امضا کرده است که در آن از ظرفیت نخبگان در برنامه ها استفاده و خدمات بهتری به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود.
وی اضافه کرد: این صندوق در سه سال گذشته در ۲۲ مجموعه دانش بنیان، شتاب دهنده، سرمایه‌گذار خطرپذیر و تیم‌های نوپا (استارتاپ) در حوزهای مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری و سلامت سرمایه‌گذاری کرده است.

مروج الاحکامی گفت: صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان در یک موضوع سرمایه گذاری نمی کند و پس از بررسی همه جوانب آن، اقدام به این کار می کند.
وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری در اصفهان (فن نما) افزود: صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان به عنوان محوریت بخش تامین مالی و سرمایه گذاری این نمایشگاه تلاش کرد تا سرمایه گذاران در حوزه های مختلف حضور یابند.

وی با اشاره به شرکت ۲۰ صندوق سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه ادامه داد: این رویداد، بستر ارزشمندی برای دانشجویان، نخبگان، فناوران، اندیشمندان و تولیدکنندگان است تا با دستاوردهای علمی روز آشنا شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار