مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام؛
مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام اظهار داشت : در یک دوره سه ساله در ۵۱۱ هزار هکتار از اراضی استان طرح‌های آبخیزداری با اعتبار یکهزار و ۷۵۰ میلیارد تومان اجرا شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 06 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پیزادیان  از آغاز عملیات طرح‌های آبخیزداری با حضور معاون اول رییس و بر اساس قرار داد منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) قرار است افزود : معرفی پروژه‌های آبخیزداری مشارکتی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، تعامل با تمامی دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با مدیریت بحران برای جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه رودخانه‌ها، تاسیسات و سازه‌های آبخیزداری و لایروبی مسیل‌ها و سازهای آبخیزداری در نقاط مختلف استان را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در راستای کاهش مخاطرات بارندگی‌های پیش رو انجام شده است.

وی گفت :  عملیات چاله کنی سازه‌های آبخیزداری در سطح ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار در نقاط مختلف استان آغاز شده و کار اجرایی سازه‌های آبخیزداری انجام می‌شود.

پیرزادیان  ادامه داد : سهم استان ایلام از این طرح ۷۲ میلیون نهال در طول چهار سال است که هم اکنون حدود ۶ میلیون نهال در استان تولید شده است.

 وی گفت : کارگروه مدیریت جامع حوزه آبخیز در استان تشکیل و سند راهبردی مدیریت جامع حوزه آبخیز در سطح استان نیز تدوین شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار