در حاشیه بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛
آیین تقدیر از رزمندگان و ایثارگران شاغل و بازنشسته اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران روز پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 05 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات مازندران در این آیین ضمن تجلیل و تقدیر از سه تن از مجموعه همکاران رزمنده و ایثارگر شاغل و بازنشسته اداره کل اظهار داشت: آیین تجلیل از هفته دفاع مقدس سال‌هاست که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان تکرار می‌شود، در طی این تکرارها ما با یک تغییر نسل هم روبرو بوده‌ایم؛ نسل‌هایی که جنگ شهدا و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس را از نزدیک را ندیده‌اند، لذا حفظ آنچه که در این سال‌ها رخ داده و فرهنگ رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن عزیزان و تجلیل از این عزیزان از واجبات هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

 

از رزمندگان و ایثارگران شاغل و بازنشسته اداره کل ICT مازندران تقدیر شد  

وی در خاتمه افزود: آنچه رزمندگان و ایثارگران انجام دادند در جای جای وطن قابل لمس است؛ در هر نقطه از کشور حتی در مکان‌هایی که کیلومترها با فضای آن زمان جنگ فاصله دارد این خاطره‌ها زنده هستند و این فضای استثنائی وجود دارد و اثرات و برکات همین فضای استثنائی است که انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

گفتنی است: در این آیین، از آقایان احمد فروزانفر، رضا مالک و عبدالغفور صبوری، کارکنان ایثارگر شاغل و بازنشسته در اداره کل با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار