مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل از توزیع ۵۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به همت این ستاد در بین دانش آموزان نیازمند استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 03 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل در جشن بزرگ مشق احسان اظهار کرد: به همت ستاد فرمان امام خمینی (ره) و با مشارکت مرکز نیکوکاری شهید حججی تعداد ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی افزود: این پویش با عنوان «مشق احسان» در قالب قرارگاه عدالتی آموزشی طبق منویات مقام معظم رهبری برای پنجمین بار متوالی توسط ستاد فرمان امام خمینی (ره) استان برگزار می‌شود و در این طرح حدود۱۰۰گروه مردمی مشارکت دارند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل تشریح کرد: در قالب طرح قرارگاه آموزشی از اواسط سال گذشته از هزار و۶۰۰ دانش آموز پشت کنکور در استان با اهدای بسته‌های آموزشی هرکدام به ارزش حدود ۱۰میلیون تومان حمایت شد.

افتخاری گفت: طرح آموزش از راه دور برای بازماندگان از تحصیل در چهار مدرسه اجرا شد و در این راستا۲۰۰میلیون هزینه شد و همچنین در سه مدرسه طرح مهارت با هزینه ۴۰۰میلیون تومان اجرا شد.

وی گفت: حمایت از مدارس خاص در قالب طرح قرارگاه عدالت آموزشی در استان انجام می‌شود و طرح تقویت دروس در مناطق محروم استان درخانه‌های استان و همچنین پخش ۳هزار برگ جزوه آموزشی دربین دانش آموزان و کمک به چاپ نمونه سوالات آموزشی هم انجام شده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار