دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی با اشاره به ارسال ۸۱۰ اثر توسط هنرمندان کشور جهت شرکت در این جشنواره گفت: ۸۷۰ هنرمند در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی هنرنمایی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ 30 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، احمد جولایی صبح امروز در آیین افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان این دوره از جشنواره هفتم فروردین‌ماه همزمان با روز تئاتر آغاز شد.

دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی ادامه داد: ۸۱۰ اثر توسط هنرمندان کشور جهت شرکت به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

جولایی با اشاره به اینکه این جشنواره همزمان در استان‌های خراسان شمالی با هنرنمایی دو گروه دانشجویی و عروسکی و در استان گلستان با اجرای آثار نمایشی صحنه‌ای ویژه و آزاد برگزار می‌شود، افزود: ۸۷۰ هنرمند در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی شرکت کرده و هنرنمایی می‌کنند.

وی اضافه کرد: استان چهارمحال و بختیاری روز‌های ششم تا نهم مهرماه میزبان بخش نمایش‌های فردی، نقالی، روایت‌های ملی و کار آوا‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبریز به عنوان مهد نمایش‌نامه نویسی و استان مرکزی در مرکزیت تفرش به عنوان قدیمی‌ترین محل اجرای تعزیه و تکیه‌گاه شاهد اجرای هنرمندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار