استاندار چهار محال و بختیاری با بیان اینکه برای حل مشکل فاضلاب در کل کشور به ۱۲ شهر ماده ۲۳ تعلق گرفته است، گفت: از این تعداد هشت شهر متعلق به استان است.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 28 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری امروز در جمع فرماندار شهرکرد و مسئولان بخش لاران گفت: برای حل مشکل فاضلاب در کل کشور به ۱۲ شهر ماده ۲۳ تعلق گرفته است که از این تعداد هشت شهر متعلق به استان می‌باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جاده مهم منطقه لاران که از سورشجان شروع و پایانش سودجان است، گفت: این جاده باید چهار بانده شود که باعث تحولات مهمی از جمله: تحولات اقتصادی، گردشگری و کاهش تصادفات می‌باشد.

وی افزود: برای جاده سورشجان، فارسان، کوهرنگ، شهرکرد ماده ۲۳ در نظر گرفته شده که فرماندار این بخش باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

حیدری گفت: در این دولت کمر همت برای نگاه عادلانه برای مناطق محروم بسته شده است و با همت شما می‌توانیم منشا خدمت برای مردم بزرگوار و ولایت‌مدار باشیم.

حیدری افزود: در این دولت برخی کار‌ها شروع و با تزریق اعتبارات جان دوباره گرفت، از جمله سد بیدکان، زمین چمن مصنوعی شهر‌های هارونی سورشجان، وانان، مرغملک و سودجان و همچنین استخر سورشجان.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشدار و فرماندار باید با مسکن و شهرسازی گفتگو و مشکل زمین‌های واگذار شده به روستای وانان که انشعاب داده شده‌اند را پیگیری کنند و سهم اعتبارات برای مسکن در نظر گرفته شود.

حیدری اظهار کرد: در شهر نباید دام باشد و برای ایجاد دامداری‌ها دستور و ابلاغ داده شده است و همچنین توسعه کشاورزی با نگاه سامانه نوین و لایروبی قنات‌ها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار