فرمانده سپاه استان بوشهر از خدمت رسانی ۱۳۰۰ گروه جهادی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 28 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی در اکثر نقاط استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی انجام داده که همه آن‌ها ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۰۰ گروه جهادی در طول سال داوطلبانه در استان بوشهر بی منت خدمت می‌کنند، ادامه داد: این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف با عزت و افتخار به مردم بوشهر خدمت صادقانه دارند.

وی بیان کرد: سپاه بر اساس تدابیر و تعالیم نورانی اسلام به رفع محرومیت از کشور در نقاط مختلف کرده و این را یکی از اهداف و رسالت‌های اصلی خود می‌داند.

فرمانده سپاه استان بوشهر با تاکید بر اینکه اقدامات محرومیت زدایی از روی اخلاق و خدمت فراوان به محرومین است، افزود: محرومیت زدایی در مناطق محروم کاری مقدس و الهی است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه محرومیت زدایی به عنوان بازوی توانمند و بی منت دارای کارنامه‌ای درخشان است، عنوان کرد: کسانی که محرومیت زدایی می‌کنند اهل حماسه بوده و حماسه آفرینند.

رزمجو در پایان با بیان اینکه پنج هزار و ۷۶۱ پروژه در ابعاد مختلف در مناطق بوشهر انجام شده است، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی در فصل گرما ۵۰۰ کولر گازی را بر اساس نیازمندی‌های نواحی مختلف در استان بوشهر توزیع کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار