مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در قالب مشق احسان در سراسر استان توزیع خواهد شد
کد خبر: ۱۱۲۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 25 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، مجید طائف صبح امروز در رزمایش مشق احسان، اظهار کرد: امروز پنجمین رزمایش سال جاری برگزار می‌شود که شامل توزیع وسایل سرمایشی، عید غدیر، توزیع سبد غذایی، مشق احسان و زائرین اربعین بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۱۳ رزمایش به ارزش ۲۰ میلیارد تومان با محوریت گروه‌های مردمی و جهادی انجام گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در قالب مشق احسان در سراسر استان توزیع خواهد شد، افزود: این رزمایش در مرکز استان امروز آغاز شده، ضمن اینکه در دیگر شهر‌های لرستان از هفته گذشته شروع شده است.

طائف به برگزاری ۲ رزمایش اختصاصی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: رزمایش راه ابریشم که سهمیه هزار نفری برای آمادگی کنکور به لرستان اختصاص داده شد، رزمایش درس بازی نیز برای دانش‌آموزان ابتدایی برگزار شد.

وی ادامه داد: در حوزه بنیاد احسان و ۱۵ خرداد نیز حدود ۲۷۱ مدرسه با نوسازی مدارس انعقاد قرارداد داشتیم که از این تعداد ۹۲ مدرسه تکمیل و تحویل داده شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان در بخش دیگری از صحبت‌ها به اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌ها اشاره کرد و گفت: در این طرح نیز تعهد استان ۳۵۰ هزار هکتار بوده که سال گذشته ۳۴۱ هزار هکتار تحقق برنامه داشتیم.

طائف بیان داشت: تمامی هزینه‌های اجرایی طرح متعلق به ستاد اجرایی بوده و حوزه اجرا نیز سازمان جهادکشاورزی است.

وی، تامین ادوات کشاورزی را از جمله مباحث پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزار‌ها برشمرد و افزود: در این راستا حدود ۲۴ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان به صورت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار