رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه رژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان در روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در شهر اردبیل با توجه به مسیر محل برگزاری رژه اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ 23 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سید حجت فتاحی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت ۲۴ شب پنجشنبه ۳۰ شهریورماه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع است و در صورت توقف از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام و به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

وی افزود: از ساعت هفت صبح روز جمعه ۳۱ شهریورماه تردد و توقف هر گونه وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی و خیابان عطایی حدفاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا زمان اتمام مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: شهروندانی که خودرو آن‌ها از طریق جرثقیل به خارج از رینگ محل برگزاری مراسم انتقال داده شود، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و یا ۱۲۰ از محل انتقال خودرو خود اطلاع یابند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار