همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛
مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ 22 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه صبح ‌جمعه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه هم حضور داشتند.

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه در بلوار امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.


قدرت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و امامین انقلاب


آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز (جمعه) در این مراسم اظهار کرد: هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی می‌داریم که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروز ایران در دنیا به عنوان یک قدرت مطرح است، افزود: ما در گذشته این نبودیم و هر آنچه غرب و شرق به ما دیکته می‌کردند اطاعت می‌کرديم اما امروز قدرتمند هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: آنچه که امروز داریم و منجر به قدرت ایران اسلامی شده است به لطف خون شهدا و رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اتفاق افتاده است.

آیت الله علما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نیروهای مسلح تأکید کرد: نیروهای نظامی ناموس کشور هستند و ما باید آن‌ها را تایید کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار