رئیس حوزه هنری مازندران گفت: امسال ۳۴ نفر از مازندران در دانشگاه سوره پذیرفته شدند و مصاحبه‌ی این افراد از سراسر استان، از رامسر تا گلوگاه توسط حوزه‌ی هنری انجام گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 21 September 2023

 

قبولی ۳۴ مازندرانی در دانشگاه سوره  

به گزارش تابناک مازندران، مهدی معصومی گرجی اظهار داشت: دانشگاه سوره، یکی از دانشگاه‌های معتبر در عرصه هنر انقلاب اسلامی و وابسته به حوزه‌ی هنری است که در کشور فعال می‌باشد و سالانه دانشجو می‌پذیرد که خوشبختانه دانشجویان زیادی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند و اکنون آثار خوبی را در کشور تولید می‌کنند.

وی گفت: امسال باتوجه به اعلام نتیجه‌ی کنکور که ۳۴ نفر از مازندران در دانشگاه سوره پذیرفته شدند، مصاحبه‌ی این افراد از سراسر استان، از رامسر تا گلوگاه توسط حوزه‌ی هنری انجام گرفت.

 

قبولی ۳۴ مازندرانی در دانشگاه سوره  

رئیس حوزه هنری مازندران هدف این نهاد را از مصاحبه، «تربیت هنرمندان متعهد و متخصص» عنوان کرد تا با تحویل دادن آنها به جامعه، آنها برای سرزمین، مملکت، فرهنگ، آداب، رسوم، هنر، تاریخ چندین هزار ساله‌‌ی ایران، و همچنین احیا، حفظ و جایگاه و ارزشهای انقلاب اسلامی تلاش کنند تا فرهنگِ سبک زندگی ایرانی_اسلامی حفظ و احیا شود.

معصومی گرجی تصریح کرد: در این راستا، تلاش شد تا مصاحبه‌هایی کاملا تخصصی و اصولی شکل بگیرد و افرادی انتخاب شوند که در این دانشگاه و در این دوره‌ی تربیتی، هنرمندان متعهد ما باشند.

وی با بیان اینکه، ما در مصاحبه‌های خود شاخص‌های زیادی را در نظر داشتیم که بر اساس آنها مصاحبه انجام دادیم، خاطرنشان کرد: ما ۲ نکته‌ی مهمِ «تخصص» و «تعهد» فرد را در نظر داشتیم و به لحاظ تخصصی کارها را بررسی و نمونه کارهایشان را مشاهده کردیم و پرسش‌های تخصصی از آنها انجام گرفت.

رئیس حوزه هنری مازندران در پایان از عدم معرفی هنرمندان برجسته‌ی معتقد ایرانی در کتابهای درسی آموزش و پرورش و ناشناخته بودن آنها توسط دانش‌آموزان انتقاد کرد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار