مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: مراسم بزرگداشت شهدای سلامت و تبیین نقش زنان در خانواده به مناسبت هفته دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ 21 September 2023

بهروز خوشبخت در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه لغایت هفت مهر ماه در کرمانشاه اجرا می‌شود که برنامه رژه نیروهای مسلح (٣١ شهریور ماه) یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، بزرگداشت شهدای سلامت و تبیین نقش زنان در خانواده، تجلیل از خانوادهای شهدا، جانبازان و ایثارگران در استان کرمانشاه هم برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه آموزش عمومی اهمیت پدافند غیر عامل، پاسداشت سربازان، برنامه حماسه شکست حصر آبادان و غبار روبی مزار شهدا نیز در این ایام در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس، برنامه پرداختن مردم به حمایت و پشتیبانی از دفاع مقدس، برنامه تبیین نقش ولایت و رهبری و تبیین نقش نیروهای مسلح بسیجی و جهادگران در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمانشاه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار