قاسمی فرزاد گفت: در هفته‌ی دفاع مقدس یاد شهدا را گرامی میداریم و خاطرات آن ایام را مرور می‌کنیم تا فراموش نکنیم دشمنان چه نقشه‌‌ای برای ایران اسلامی کشیده بودند و فرزندان راستین این سرزمین چه حماسه‌هایی آفریدند.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 20 September 2023

استاندار همدان : هشت سال دفاع مقدس به واقع یکی از درخشان‌ترین و پُرافتخارترین ایام کشور است.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در سومین جلسه‌ی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، گفت: هفته‌ی دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌هایی است که در طول هشت سال مردم رشید و غیور ایران اسلامی رقم زدند.

مقام عالی دولت در استان: در دوران‌های مختلف و در اثر جنگ‌ها و بی‌کفایتی پادشاهان بخش‌هایی از این سرزمین‌ جدا شد اما طی هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یک متر از خاک ایران اسلامی جدا نشد.

قاسمی فرزاد گفت: در هفته‌ی دفاع مقدس یاد شهدا را گرامی میداریم و خاطرات آن ایام را مرور می‌کنیم تا فراموش نکنیم دشمنان چه نقشه‌‌ای برای ایران اسلامی کشیده بودند و فرزندان راستین این سرزمین چه حماسه‌هایی آفریدند.

استاندار همدان تاکید کرد: در هفته‌ی دفاع مقدس یکبار دیگر صلابت و توان قدرت جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده خواهد شد.

وی افزود: اردوگاه‌های استان دراهواز و آبادان به نحو شایسته‌ای مرتب و تجهیز شده و آماده پذیرش عزیزان کاروان‌های راهیان نور است.

استاندار همدان بیان کرد: نمایش «فصل شیدایی» در همدان با استقبال بیش‌از ۱۵۰ هزارنفر از مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین روبه‌رو شد که در نوع خود بی‌نظیر بود و قابل تقدیر است.

قاسمی فرزاد گفت: در ۱۴ خردادماه امسال و سالگرد رحلت جانگداز امام عظیم الشأن(ره) ۶ هزار نفر از استان همدان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام شدند.

وی افزود: در ایام گذشته بیش از ۷۵ درصد زائرین حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) از محور شهرستان‌های استان همدان عبور کردند و استان افتخار خادمی زائرین اربعین حسینی(ع) را داشت و تمام ادارات، دستگاه‌ها و نهادها پای‌کار بودند.

استاندار همدان گفت: بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس از استان برای انتقال زائرین بازگشته از عتبات عالیات به پایانه مرزی مهران اعزام شدند و طی فراخوانی نیز دستگاه‌های اجرایی استان بسیج شدند و خودروهای دولتی را برای جابجایی زائرین به صورت صلواتی و رایگان به شهرهای مرزی ایلام و مهران اعزام کردند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار