کد خبر: ۱۱۲۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ 14 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، هرچند که ناجیان غریق مستقر در سواحل نسبت به حضور مسافران در دریا پس از سال‌ها توجیه شده‌اند،اما عدم توجه انان گاهی موجب دردسرهایی برای ناجیان می‌شود.

عدم توجهی که ممکن است به از دست دادن جان خود و خانواده‌اشان منجر شود،ناجیان غریق در هوای بارانی نیز بمانند امروز به وظایف خود عمل می‌کنند، اما گاها با ناملایمتی و نادیده گرفتن هشدارها توسط مسافران مواجه می‌شوند که موجب دلسرد شدن ناجیان غریق می‌شود ، که البته این موضوع موجب نمی‌شود که ناجیان غریق وظایف خود را نادیده بگیرند.

کوروش میری و هادی بزرگی از ناجیان غریق وظیفه‌شناس شهرستان فریدونکنار با خودروی شخصی خود در هوای بارانی مسافرانی که در هوای بارانی مشغول به شنا هستند را به بیرون از دریا هدایت می‌کنند.

ضمن خسته نباشید به تمامی ناجیان غریق که با توجه به وجود مشکلات فراوان کار در ساحل همچنان پای وظایف خود ایستاده‌اند، از مسافران محترم خواهشمندیم که در نزدیکی ناجیان اقدام به شنا کنند و هشدارهای ناجیان غریق مستقر در سواحل را جدی بگیرند.

ناجیان غریق بعلت تجربه بالا و حضور چندین ساله در سواحل از جغرافیای مناطق محل استقرار خود آگاه‌اند و هشدارهای آنان و همکاری با آنان موجب حفظ جان خود و خانواده خود می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار