مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران برتر و فعال طرح مدارس همدل و دانش آموزان پذیرفته شده سمپاد، نمونه دولتی و کنکور سراسری تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷ 12 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تجلیل از مدیران برتر طرح مدارس همدل در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس دولتی و سمپاد و برگزیدگان کنکور سراسری برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: یکی از رسالت‌هایی که برعهده بشر به عنوان اشرف مخلوقات گذاشته بحث آموزش و تعلیم و تربیت است و اولین کلمه‌ای که بر پیامبر نازل شد کلمه اقراء بوده که این نشان دهنده اوج عظمت تعلیم و تعلم است.
وی تصریح کرد: کمیته امداد این افتخار را دارد که از ابتدای تأسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه داده است که اجرای برنامه‌های فرهنگی و کمک به توانمندسازی فرهنگی خانواده‌های نیازمند یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است.
مبشری بیان کرد: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقاء کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل در کمیته امداد اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱ هزار و ۲۸۴ دانش‌آموز و ۲۱۲۸ نفر دانشجو و طلبه تحت حمایت‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند، افزود: تعداد مدارس همدل در کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ مدرسه است که ۴۶۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.
مبشری گفت: در قالب طرح «مدرسه همدل» که با همراهی آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود ثبت نام دانش آموزان نیازمند در این مدارس به صورت رایگان انجام می‌شود تا از بابت هزینه‌های تحصیلی مبلغی از این دانش آموزان دریافت نشود.
وی به پذیرفته شدگان در کنکور سراسری امسال اشاره و بیان کرد: ۱۵۸ نفر از دانش آموزان تحت حمایت رتبه‌های زیر شش هزار و ۹ نفر رتبه زیر هزار کسب کرده اند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۸۶ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد نیز در مدارس سمپاد و نمونه دولتی پذیرفته شده اند.
شایسته ذکر است در این مراسم از مدیران مدارس همدل، دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس نمونه دولتی و سمپاد و پذیرفته شدگان کنکور سراسری تجلیل شد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار