رئیس هیئت کبدی ایلام:
رئیس هیئت کبدی ایلام گفت: هیئت کبدی ایلام به داوری مسابقات لیگ برتر بانوان معترض است.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 15 October 2015

رئیس هیئت کبدی ایلام گفت: هیئت کبدی ایلام به داوری مسابقات لیگ برتر بانوان معترض است.

به گزارش تابناک ایلام، حجت حسن‌زاده امروز اظهار داشت: در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور به میزبانی استان کرمانشاه اجحاف بزرگی در حق تیم ایلام در حوزه داوری شد.

رئیس هیئت کبدی ایلام گفت: در مسابقاتی که به میزبانی استان کرماشاه برگزار شد، تیم کبدی بانوان ایلام به مصاف البرز رفت که بر اساس مدارک و مستندات تیم البرز با اجحاف داور و با اختلاف یک امتیاز برنده مسابقه معرفی شد.

وی ادامه داد: هیئت ایلام نیز با ارائه مستندات به فدراسیون مربوطه خواستار بررسی این موضوع و احقاق حق تیم ایلام شد، اما تاکنون با بی‌توجهی فدراسیون مربوطه مواجه شده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس همه مسئولان هیئت کبدی استان و شهرستان ایلام در اعتراض به این نحوه برخورد فدراسیون از سمت‌های خود استعفا داده و در حال حاضر ورزش کبدی طی هفته‌های گذشته تاکنون تعطیل شده است.

حسن‌زاده تصریح کرد: تا احقاق حق ورزشکاران ایلامی هیئت کبدی در استان ایلام تعطیل بوده و مسئولان این هیئت به صورت دسته جمعی استعفا داده‌اند.

رئیس هیئت کبدی ایلام گفت: از فدراسیون کبدی و مسئولان ورزش استان ایلام انتظار دارم در نخستین فرصت نسبت به بررسی درخواست هیئت کبدی استان ایلام اقدامات لازم را انجام داده و پاسخ شفاف و روشنی ارائه دهند.

وی ادامه داد: هیئت کبدی ایلام بر اعتراض خود به داوری مسابقات لیگ برتر بانوان پا برجاست./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار