استان ایلام:
کمک های مردمی در ایام اربعین تجمیع می شوند.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 15 October 2015
رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد مردمی اربعین حسینی در استان ایلام گفت: کمک های مردمی در ایام اربعین تجمیع می شوند.

به گزارش تابناک ایلام، سیدمحمد علوی فر ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته مشارکتهای مردمی اربعین در ایلام اظهار داشت: در حضور میلیونی زائران اربعین در سال گذشته که بیشتر از مرز مهران انجام شد، مشارکت و همکاری مردم استان ایلام برای خدمات رسانی به زائران ستودنی بوده است.

وی بیان داشت: در سال جاری نیز برای هماهنگی بیشتر، کمیته مشارکتهای مردمی در استانداری ایلام تشکیل شده و تاکنون جلسات بسیار زیادی در سطح استان برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: اول از همه اینکه کمک های مردم استان ایلام برای خدمات رسانی به زوار و در راستای هماهنگی و ایجاد نظم باید تجمیع شود و از مردم خواسته شده کمک های خود را در اختیار این ستاد قرار دهند.

علوی فر افزود: این مهم باعث می شود علاوه بر نیازسنجی بحث امکانات، خدمات رسانی به زوار به موقع، منظم انجام شود که این کار باعث تسهیل در رفت و آمد زائران نیز می شود.

رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد مردمی اربعین حسینی بیان داشت: خوشبختانه مردم استان ایلام همانند سال گذشته در خدمات رسانی به زائران کربلا سنگ تمام گذاشته اند و قطعا همکاری مردم باعث ارائه خدمات مطلوب به این حجم عظیم زائر می شود./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
کاش بجای این همه توجه به زائران شهرهای دیگه یه کم هم به فکر مردم استان باشید که برای گرفتن ویزا تا کرمانشاه نرند مردم خودشون بهتر مدیریت میکنند وقتی کمکها دولتی بشه نمیتونند درست مدیریت کنند پارسال مردم خودشون در بین راه نذری میدادن هم زائرها رو در خونه های خودشون اسکان میدادن امسال فکر نکنم بتوان حماسه مردمی سال گذشته رو تکرا کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار