کد خبر: ۱۱۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 15 October 2015
ظهر امروز و با حضور سردار علی فضلی جانشین بسیج مستضعفین یادواره شهدای دهستان برغان ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ظهر امروز با حضور مسئولان مراسم بزرگداشت شهدای دهستان برغان در مسجد روستای سنج برگزار شد.

در این مراسم سردار علی فضلی جانشین بسیج مستضعفین طی سخنانی گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و از خودگذشتگی در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز نیز یکی از مهمترین وظایف مسئولان است.

این مسئول با تأکید بر اینکه اگر امروز کشور توانسته به بسیاری از علوم دست پیدا کند مرهون خون شهدایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند،افزود: امروز نوبت ما است تا با ادامه دادن راه شهدا یاد و خاطره آنان را برای همیشه زنده نگه داریم.

فضلی با تسلیت شهادت سردار همدانی از وی به عنوان ریش سفید شهدا یاد کرد و بیان داشت: سردار همدانی نقش مهمی در مقاومت 5ساله در کشور سوریه ایفا کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: الگوی مقاومتی که امروز داریم برگرفته از ایثار و فداکاری فرزندان شما خانواده معظم شهدا است و سردار همدانی هم همین الگو را القاء کرد.

وی گفت: شهدا رفتند تا فرهنگ ایثار زنده بماند، همان فرهنگی که با رشادت‌های خانواده‌های نژادفلاح‌ها و قریشی‌ها حفظ شده است.

فضلی در ادامه سخنان خود به مشارکت مردم ساوجبلاغ در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: نقش ساوجبلاغی‌ها در دفاع مقدس بسیار پررنگ بود و حق بزرگی در انقلاب و شکوفایی این نظام مقدس دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار