کد خبر: ۱۱۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 15 October 2015
مدیرکل اموراجتماعی استانداری البرز با تاکید بر توانمندسازی هرچه بیشتر سمن ها گفت: تشکل های مردمی ظرفیت مناسبی برای حرکت در مسیر توسعه هستند .

به گزارش ایرنا، حمید رضا عسگری روز پنج شنبه در آیین ویژه جامعه نابینایان البرز که به مناسبت روز عصای سفید برگزار شد، افزود: یکی از شاخص های توسعه درهرکشوری تقویت تشکل های مردمی و استفاده از این ظرفیت در بخش های مختلف اجتماعی و فرهنگی به شمار می رود.

وی ادامه داد: تشکل های مردم با همراهی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی می توانند آسیب ها و نیازها را شناسایی و درجهت رفع آنها برآیند.

عسگری خطاب به نابینایان حاضر دراین آیین گفت: عیار انسانها در مواقع سختی معلوم می شود اگرچه بسیاری از معابر و خیابانهای استان البرز برای تردد شما عزیزان مناسب سازی نشده ولی در تلاش برای رفع مشکلات شهری شما هستیم .

وی اضافه کرد: بزرگترین نقص ضعف اراده است و امروز شاهد آن هستیم که انسان هایی با سلامت کامل جسمانی هیچ تحولی را در جامعه بوجود نمی آورند .

مدیرکل اموراجتماعی استانداری البرز اظهار کرد: جامعه 750 نفری نابینایان البرز تحولاتی را در حوزه های مختلف داشته که حاکی از اراده قوی اعضای آن است .

وی با اشاره به مشکل اشتغال معلولان بویژه نابینایان گفت: ظرفیت های دستگاه های اجرایی برای بکارگیری این عزیزان محدود است.

عسگری گفت: دستگاه های اجرایی باید سه درصد از سهم اشتغال معلولان را تامین کنند که استانداری البرز به نوبه خود دراین زمینه عمل کرده و امیدواریم از سایر دستگاه ها نیز اقداماتی دراین زمینه شاهد باشیم.

دراین آیین از مسوولان بهزیستی کرج ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ، مدیرکل اموراجتماعی استانداری البرز و شماری از افرادی که این جامعه را در تامین خواسته های نابینایان یاری کردند از جمله مددکار بهزیستی کرج با 25 سال سابقه کار قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار