معاون منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت مردمی در کاهش دغدغه‌ها و گرفتاری‌های اقتصادی و معیشتی مردم ایران مصمم به حرکت تحولی است.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 01 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، کاظم دبیر عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: دولت در ۲ سال گذشته عزم راسخ خود را به کار گرفته تا با آواربرداری از مشکلات و گرفتاری‌های دولت‌های گذشته زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کند که در این آواربرداری نیاز به ترمیم و اصلاح بسیاری از زیرساخت‌ها است که امیدواریم در ۲ سال باقیمانده دولت بخش عظیمی از التهابات کاسته شده و مردم آثار خوش رفاه و آسایش عمومی را بچشند.

وی تصریح کرد: در ایام‌الله هفته دولت بیش از ۶۵۰ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری رسید که بخشی از این طرح‌ها در حوزه زیرساخت آب، برق، گاز، مخابرات و ارتباطات بوده است.

معاون منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تمام تلاش دولت مردمی سیزدهم بر این است تا با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام زمینه افتتاح و بهره‌برداری آن‌ها را فراهم کرده و فرصت خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته را فراهم کند.

دبیر افزود: در شهرستان مرزی بیله‌سوار شاهد بهره برداری از طرح‌های متعددی هستیم که قطعاً از ثمره و نتیجه آن اهالی این شهرستان مرزدار استان اردبیل و کشورمان بهره‌مند خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با تقویت دیپلماسی بین‌المللی و همچنین فروش مناسب نفت و کسب منابع بیشتر سعی دارد تا با اهتمام به طرح‌های اساسی و زیربنایی و تکمیل پروژه‌های اقتصادی زمینه بهبود معیشت، کاهش تورم و تحقق شعار سال را فراهم کند.

دبیر تحسین مقام معظم رهبری را از عملکرد ۲ ساله دولت امیدبخش و در ادامه مسیر انگیزه‌بخش اعلام کرد و ادامه داد: قطعاً دولت در ۲ سال باقیمانده از عمر خود باید لحظه به لحظه آن را غنیمت دانسته و در مسیر تعالی کشور گام‌های مؤثری را بردارد که قطعاً در استان اردبیل نیز آثار و نتایج آن در تکمیل و افتتاح طرح‌هایی همچون راه آهن اردبیل – میانه، بزرگراه‌ها، تأمین آب پایدار شهری و روستایی و سایر پروژه‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی نمودی شایسته پیدا خواهد کرد.

معاون منابع انسانی استاندار اردبیل همچنین با حضور در روستای «خلیفه‌لو» با خانواده شهید «اسد بهراد» دیدار کرد و از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان چشم و چراغ این ملت و الگو‌های استقامت و پایداری یاد کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار