با حمایت مرکز رشد کهگیلویه؛
فرآیند استفاده از خدمات این مرکز بدین صورت است که متقاضیان پس از مراجعه به مرکز رشد یا ثبت اینترنتی درخواست استقرار و حمایت خود، کلیات ایده‌ی مورد نظرشان را ثبت می کنند.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 31 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ جمالی با بیان اینکه چند سالی است که مرکز رشد دهدشت با هدف بستر سازی جهت جذب افراد صاحب ایده، خصوصا دانش آموختگان دانشگاهی در زمینه‌های فناوری و نوآوری، به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ها) در شهر دهدشت شروع به فعالیت نموده، گفت: کمک به رونق اقتصادِ محلی با تکیه بر فناوری و نوآوری، ایجاد زمینه‌ی کارآفرینی، حمایت از خلاقیتِ نیروهای محقق و ایجاد فضای لازم جهت برگزاری رویدادهای علمی و آموزش، گفتگو، نشست، سمینار، دوره‌های تخصصی و کمک به رشد ایده‌های صاحبان ایده از اهداف راه اندازی این مرکز است.

مسئول راه اندازی مرکز رشد واحد های فناور دهدشت تصریح کرد: مرکز رشد دهدشت یک نهاد دولتی وابسته به پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد است که در بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور دکتر سورنا ستاری معاونت علمی ریاست جمهوری دولت وقت و مسئولین محلی افتتاح شد.

وی، عمده مخاطبین مرکز رشد را جوانان، نوجوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان برشمرد و افزود: این نسل در ذهن خود ایده‌هایی برای تولید محصول یا ارائه یک خدمت به جامعه دارند؛اما برای پیاده‌سازی و اجرای آن به حمایت‌های مادی و معنوی نیاز دارند.

 جمالی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای حمایت از عموم متقاضیان با جایگاه‌های حقیقی و حقوقی وجود ندارد، خاطر نشان کرد:  فرآیند استفاده از خدمات این مرکز بدین صورت است که متقاضیان پس از مراجعه به مرکز رشد یا ثبت اینترنتی درخواست استقرار و حمایت خود، کلیات ایده‌ی مورد نظرشان را ثبت می کنند.

مسئول راه اندازی مرکز رشد واحد های فناور دهدشت یادآور شد: پس از آن یک کارگروه متخصص، ایده‌ی مورد نظر را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، و در صورتی که این ایده مورد تایید قرار بگیرد، مرکز رشد با بررسی معیارهای خاص، کلیه‌ی امکانات ابتدایی از جمله دفتر کار با تمام امکانات و ارائه‌ی تسهیلات کم‌بهره جهت شروع فعالیت صاحب‌ ایده را در اختیارش قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: مرکز، در طول این مدت با انجام مشاوره‌های تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و خدمات مادی و معنوی دیگر کمک می‌کند تا آن ایده رشد کند، تنومند شود و در نهایت بتواند  به طور مستقل وارد بازار کار شود.

جمالی با بیان اینکه صاحبان ایده‌های کسب و کارهای نوپا در طول این مدت به صورت کاملا رایگان مورد حمایت قرار می‌گیرند، افزود:  این حمایت ادامه دارد تا ایده‌پردازان جوان بتوانند با ارائه‌ی خدمات و محصولات خود در بازار، زندگی مردم را تسهیل کنند.

وی اظهار کرد: مرکز رشد دهدشت واقع در دانشگاه آزاد این شهر در طول ایام هفته آماده استقبال و حمایت از مالکین فکری ایده‌های تجاری و خدماتی برپایه نوآوری و فناوری است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر این مرکز مراجعه نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار