فخرالدین کشاورز با اشاره به مقرراتی که امسال برای پرواز هوایی سفر اربعین لحاظ شده است، گفت: استفاده از پاوربانک در سفر هوایی اربعین حسینی ممنوع است.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ 30 August 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: فخرالدین کشاورز، مدیرکل فرودگاه‌های فارس امروز، هشتم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی پرواز شیراز ـ نجف به‌مناسبت ایام اربعین حسینی گفت: پروازهای شیراز ـ نجف از امروز آغاز شده است و تا ۲۰ شهریورماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۳۱ پرواز رفت‌وبرگشت انجام خواهد شد، افزود: جدول نهایی پروازها بر روی سایت فرودگاه شیراز بارگذاری می‌شود.

کشاورز در ادامه با اشاره به مقرراتی که امسال برای پرواز هوایی سفر اربعین لحاظ شده است، گفت: استفاده از پاوربانک در سفر هوایی اربعین حسینی ممنوع است و اگر مسافران پاوربانک همراه داشته باشند، به‌ویژه در زمان برگشت در فرودگاه در عراق ضبط خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس همچنین با بیان اینکه در فرودگاه شیراز دینار به فروش نمی‌رسد، از زائران خواست تا برای تهیه دینار به شعب اعلام شده در شهرهای خود مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: برای دریافت ارز مسافرتی ۵۰۰ دلاری نیز مردم باید به نرم‌افزار بله مراجعه کرده و پس از دریافت شناسه، قبل از پرواز به باجه بانک ملی مستقر در فرودگاه یا دیگر سیستم‌های پیش‌بینی شده در فرودگاه برای دریافت ارز درخواستی اقدام کنند.

کشاورز در پایان گفت: فرودگاه آیت‌الله شهید دستغیب شیراز به لحاظ حجم عملیات پروازی چه در سفرهای داخلی، چه بین‌المللی رتبه سوم کشور را در اختیار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار