در پنجمین روز از هفته دولت، فاز نخست دستکش‌های معاینه و جراحی ، انواع سوندهای پزشکی و ست‌های تزریقی شرکت سهل‌گستران درمان ملایر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان و با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، استاندار همدان، فرماندار ملایر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 28 August 2023

در پنجمین روز از هفته دولت، فاز نخست دستکش‌های معاینه و جراحی ، انواع سوندهای پزشکی و ست‌های تزریقی شرکت سهل‌گسمتران درمان ملایر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان و با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، استاندار همدان، فرماندار ملایر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر : "سید رضا حسینی "مدیر عامل شرکت سهل گستران درمان ملایر روز دوشنبه ششم شهریور ماه در آیین افتتاحیه فاز نخست این مجموعه مطرح کرد : این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع با ظرفیت تولید ۸ هزار دستکش لاتکس در ساعت احداث شده است‌.

وی اظهار کرد : با تلاش های سه ساله برای احداث این شرکت ، این مجموعه در فاز نخست برای ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد می کند.

حسینی خبر داد: شرکت سهل گستران درمان پس از افتتاح فاز دوم در مجموع از خروج ۱۲ میلیون دلار جلوگیری و توانایی صادرات ۷ میلیون دلاری ایجاد می کند.

مدیر عامل شرکت سهل گستران درمان ملایر اظهار امیدواری کرد و گفت : سال آینده فاز دوم افتتاح و دو خط تولید دیگر به مجموعه اضافه می شود.

حسینی بیان کرد : نیت ما خدمت به مردم و کشورش است و برای ایجاد این شرکت، به دنبال تامین زمین ویژه ای نبودیم و با ایجاد شرکت در شهرک صنعتی امام رضا(ع)، موافقت کردیم تا شهرک رابه پیشرفت قابل توجهی برسانیم.

وی خاطر نشان کرد : به مشکلات موجود در زمان شیوع بیماری کرونا برای تامین دستکش های معاینه و پزشکی اش
مشکلات زیادی وجود داشت ، به همین دلیل بنده نیت کردم که در زادگاه خود، این شرکت را ایجاد کنم.

حسینی در ادامه گفت : هر دو فاز شرکت در مجموع برای ۴۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

وی اضافه کرد : جوانان شهرستان ملایر و استان همدان جوانانی بسیار توانمند، مستعد، تحصیل کرده و متعهد هستند ،امیدواریم این طرح منشأ و برکت برای شهرستان باشد.

افتتاح کارخانه تولید دستکش معاینه و جراحی در ملایر

افتتاح کارخانه تولید دستکش معاینه و جراحی در ملایر

افتتاح کارخانه تولید دستکش معاینه و جراحی در ملایر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار