مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: در سال جاری بالغ بر ۱۲۸ هزار و ۳۹۰ تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری شده است. یعنی بالغ بر ۲۰۰ درصد رشد در خرید گندم صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ 27 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، غلامعلی فتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در سطح استان ۴۳ هزار و ۲۰۰ تن گندم توسط کلیه مراکز تعاون روستایی خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد:، اما این در حالی است که در سال جاری بالغ بر ۱۲۸ هزار و ۳۹۰ تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری شده است. یعنی بالغ بر ۲۰۰ درصد رشد و پیشرفت در خرید گندم صورت گرفته است.

فتحی اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۵۲۱ تن کلزا، ۲ هزار و ۱۷۵ تن کاملینا و ۲ هزار و ۲۱۰ تن گلرنگ از طریق تعاون روستایی از کشاورزان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی لرستان تصریح کرد: بر اساس پیگیری‌ها و گزارش‌ها، تا پایان شهریورماه کلیه مطالبات خرید کاملینا پرداخت می‌شود.

وی افزود: با همکاری مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ تن محصولات کشاورزی در فروشگاه‌های تعاون روستایی عرضه شده است.

مدیر تعاون روستایی عنوان کرد: ۱۶ هزار تن آرد بین روستا‌های فاقد نانوایی، توزیع شده است و ۲۸ هزار و ۳۱۰ تن نهاده نیز توسط تعاون روستایی عرضه و توزیع شده است.

برچسب ها: خرم‌آباد ، لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار