رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری 9 طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها حدود پنج هزار فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ 26 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی حسین برزگر از بهره‌برداری ۹ پروژه و طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۳۶ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهره‌برداری از فاز اول سامانه نوین آبیاری در هرچگان در بیش از ۱۲۲ هکتار، احداث کانال آبرسانی سودجان، لایروبی و بازسازی قنات قنداب، احداث مزرعه پرورش ماهی ۱۰ تنی، احداث سه واحد گلخانه جمعاً با مساحت بیش از ۱۴ هزار مترمربع و احداث یک واحد پرورش شترمرغ ۲۰۰ قطعه‌ای از طرح‌ها و پروژه‌های است که به مناسبت هفته دولت در شهرستان شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه از مزایای این طرح‌ها یک هزار و ۳۴۴ خانوار و تعداد هشت روستا بهرمند می‌شوند، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای چهار هزار و ۸۶۹ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار