کد خبر: ۱۱۲۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 23 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 01/06/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 4 شهریور ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 4 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 4 شهریور ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 24 امروز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 3 و 4 شهریور ماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 2 و  3 شهریور ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان افزود: تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 22 روز جمعه 3 شهریور ماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی  از از شمال به جنوب  به صورت مقطعی یک طرفه انجام می شود .

سرهنگ جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های پیش بینی شده  منوط به افزایش حجم ترددها بوده و در صورت عادی بودن ترافیک با هماهنگی محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود .

وی در خاتمه  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

------------------------------------------

کشف 100 کیلو مواد مخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران 

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 100 کیلو گرم تریاک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یکی قاچاقچی مواد مخدر قصد انتقال مواد مخدر از تهران به مقصد استان گلستان را دارد ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی متهم را شناسایی کردند .

سردار مفخمی، خاطرنشان کرد: این قاچاقچی مواد مخدر اهل استان سیستان و بلوچستان که به همراه همسر و فرزند خردسال خود تحت عنوان مسافر اقدام به قاچاق مواد مخدر می کرد، در یک عملیات غافلگیرانه  به دام افتاد .

این مقام انتظامی از کشف 100 کیلو گرم مواد مخدر تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

------------------------------------------

پلمب 25 واحد صنفی متخلف در ساری 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری با تاکید بر رعایت ساعت توسط واحدهای صنفی از پلمب 25 واحد صنفی متخلف خبر داد . 

سرهنگ "عبدالله حسن زاده " در گفت‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس به تلاش‌هاي شبانه‌روزي مجموعه انتظامي این شهرستان براي پيشگيري از وقوع جر

ایم اشاره كرد و اظهار داشت: پليس با هر نوع اقدامی که امنيت و سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر رعایت مقررات صنفی و ساعت های کاری تعیین شده، از اجرای طرح بازدید از واحدهی صنفی در سطح شهر ساری خبر داد .

سرهنگ عبدالله حسن زاده خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح که با حضور نماینده دادستان  انجام شد  از 103 واحد صنفی این شهرستان بازدید شده که در نهایت به 40 واحد صنفی تذکر شفاهی   و به  8 واحد تذکر کتبی  داده شد و  25 واحد صنفی نیز پلمب شد .

حسن زاده از دستگیری 3 نفر از متصدیان واحدهای صنفی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: درجریان اجرای این طرح یک خودرئ و یک دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان بر لزوم رعایت ساعات کاری صنوف در ساری تاكيد كرد و از شهروندان خواست: برای پیشگیری از وقوع جرايم، نکات آموزشی و توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و در برقراری امنیت اجتماعی و عمومی سهیم باشند.

------------------------------------------

کشف 16 تن آرد خارج از شبکه توزیع در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 16 تن آرد خارج از شبکه توزیع در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی " در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا  و در پی کسب خبری مبنی بر توزیع آرد خارج از شبکه توزیع، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری نشتارود متهمان را  که در حال تخلیه آرد از یک دستگاه کامیون ولوو و یک دستگاه نیسان  بودند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی ماموران متهمان دستگیر و از خودروی آنان  400 کیسه40 کیلویی آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

سرهنگ دیلمی ارزش آرد قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 4 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن توقیف خودروها و تحویل آردکشف شده به اداره غلّه، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

------------------------------------------

آزادسازی یک هزار و 250 میلیاردی اراضی ملی در مناطق ییلاقی بابل 

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از آزادسازی 2 و نیم هکتار از اراضی ملی به ارزش بیش از یک هزارو 250 میلیارد ریال در مناطق ییلاقی آن شهرستان از چنگ زمین خواران خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی برتصرف غیر مجاز بخش قابل توجهی از اراضی ملی  واقع در مناطق ییلاقی شیخ موسی بخش بندپی شرقی  ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش سجادرود(گلیا) قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی و اوقاف منطقه  دیوار ها و حصارهای ایجاد شده در این زمین ها تحریب شد .

وی با بیان این که در این عملیات 2 و نیم هکتار از اراضی ملی که توسط زمین خواران تصرف شده بود رهاسازی و در اختیار منابع طبیعی این شهرستان قرار گرفت از تشکیل پرونده قضائی برای یک باند 11 نفره در این ارتباط خبر داد.

سرهنگ شالیکار با بیان این که ارزش زمین های رفع تصرف شده در این عملیات بالغ بر یک هزار و 250 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

پایان کار سارق موبایل قاپ در محمودآباد 

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی محمودآبا از دستگيري سارق گوشی تلفن همراه با 8 فقره سرقت در شهر سرخرود خبر داد. 

سرهنگ" محمودحسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت: در پي وقوع چندین فقره موبایل قاپی در بخش سرخرود، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران تجسس انتظامی سرخرود در این راستا اقدامات علمی و تخصصی خود را انجام داده و در نهایت رد پای سارق را در این سرقت ها بدست آوردند و با هماهنگی قضائی نسبت به دستگیری آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به 8 فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حسین زاده با بيان اين که متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند، تا نسبت 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار