شهردار شهرکرد با بیان اینکه تمامی اقدامات از محل اعتبارات داخلی شهرداری برای ساماندهی منظریه انجام شده است، گفت: به استناد مصوبه سفر رئیس‌جمهور تفاهم‌نامه اجرایی منظریه بین شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان منعقد شد اما تا کنون هیچ مبلغ یا املاکی جهت آغاز عملیات عمرانی در منظریه توسط راه و شهرسازی به شهرداری تحویل نشده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 21 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان گفت: با توجه به اینکه تا کنون منظریه به شهرداری تحویل نشده است، اما خدمات‌دهی در این منطقه در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز انجام می‌شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به اقدامات انجام شده در منظریه اظهار داشت: احداث و تکمیل بوستان میعاد، پروژه منبع آب تپه باباولی و درختکاری در این منطقه از جمله اقداماتی است که توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز در منظریه انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر در بوستان میعاد مجموعه بازی پلی‌اتیلن و کف‌پوش با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان نصب و سیستم روشنایی اصلاح شده است.

واحدیان اضافه کرد: پروژه منبع آب تپه باباولی با سه میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که تاکنون تسطیح و رگلاژ، سنگ‌چینی دیوارها، بتن‌مگر محوطه و بلوک‌چینی انجام شده است و منبع ذخیره آب تپه باباولی با حجمی بالغ بر ۶ تا هفت هزار مترمکعب ظرفیت تا پایان سال‌جاری در مدار سیستم آبیاری شهر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی فضای سبز چهارراه ایرانسل منظریه نیز در دستور کار سازمان قرار دارد، ادامه داد: همچنین یک‌هزار و ۸۰۰ اصله درخت در بلوار امام علی (ع)، ۲ هزار و ۸۰۰ اصله درخت در تپه نورالشهدا و ۹۰ اصله درخت در محله ۳۲ منظریه کاشته شده است.

واحدیان گفت: استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در منظریه برای امدادرسانی به موقع در حوادث یکی دیگر از اقدامات شهرداری است که امسال ۷۰ ماموریت توسط این ایستگاه انجام شده است.

شهردار شهرکرد افزود: در حوزه ترافیکی تا کنون ۲۰۰ مترمربع خط‌کشی عابر پیاده، اصلاح سرعت‌گیر‌ها و نصب چهار پایه چراغ راهنمایی و رانندگی و تجهیزات انجام شده است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد فضا‌های ورزشی در منظریه برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی به مساحت یک هزار و ۳۱۸ مترمربع با یک میلیارد تومان اعتبار در حال احداث و آماده‌سازی است که می‌تواند در افزایش سرانه ورزشی کمک‌کننده باشد.

واحدیان با اشاره به اقدامات عمرانی شهرداری در محله منظریه تصریح کرد: زیرسازی محله ۳۲ منظریه به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ مترمکعب با ۲ میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: عملیات آواربرداری و خاکبرداری از محله منظریه و زیرسازی و آسفالت ۲ زمین بازی به طول ۹۰۰ مترمربع در محله ۳۵ و ۳۶ منظریه نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: اجرای ۵۰۰ متر مکعب بیس‌ریزی، یک‌هزار مترمکعب زیرسازی، یک‌هزار و ۶۰۰ مترمکعب سنگ‌بری و کوه‌بری در طول ۵۰۰ متر در تپه نورالشهدای منظریه به صورت امانی توسط شهرداری انجام شد.

واحدیان گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی، لوله‌گذاری در بلوار امام علی و احداث حوضچه در رفیوژ وسط با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار اجرا شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه تمامی اقدامات از محل اعتبارات داخلی شهرداری انجام شده است، خاطرنشان کرد: به استناد مصوبات ریاست جمهوری تفاهم‌نامه اجرایی منظریه بین شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان منعقد شد، اما تا کنون هیچ مبلغ یا املاکی جهت آغاز عملیات عمرانی در منظریه توسط راه و شهرسازی به شهرداری تحویل نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار