مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش: استاندار سلیمانیه و وزیر گردشگری اقلیم کردستان در بازدید از غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه عراق با ظرفیت های سرمایه گذاری این منطقه آشنا شدند.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷ 19 August 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر قاسمی نیا مدیر توسعه گردشگری سازمان، ضمن تشریح برگزاری این نمایشگاه گفت: در این رویداد بین المللی، یک نشست خبری به دعوت ایران با حضور تمام مجامع و افراد فعال در بخش‌های مختلف سلیمانیه، اقلیم کردستان و خبر گزاری‌ها همراه با سخنرانی دبیر شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد.

قاسمی نیا افزود: در این نمایشگاه هر منطقه، پنل‌های تخصصی ویژه خود را برای مذاکره، معرفی فرصت‌ها و توسعه روابط به صورت جداگانه با جوامع برگزار می‌کند و که در صورت توافقات منجر به امضا تفاهمنامه خواهد شد.

وی در ادامه از برپایی نشستی با حضور وزیر گردشگری اقلیم کردستان، سلیمانه و اربیل عراق در راستای معرفی ظرفیت‌های مختلف منطقه آزاد کیش به ویژه حوزه گردشگری خبر داد و گفت: در بازدید مسئولان سلیمانیه و اقلیم کردستان از غرفه کیش، بسته‌ها و پروژه‌های سرمایه گذاری این منطقه آزاد رونمایی شد

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد:طی برگزاری نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، برپایی جلساتی در خصوص توسعه گردشگری و تبادل گردشگر با آژانس‌ها و انجمن‌های صنفی سلیمانیه و اربیل نیز برنامه ریزی شده است.

ناصر قاسمی نیا به حضور عزت اله محمدی مدیر عامل شرکت بنادر و فرودگاه‌های کیش در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال مردم اقلیم کردستان از ظرفیت‌های موجود در کیش مذاکراتی در خصوص برقراری پرواز مستقیم کیش به سلیمانیه یا اربیل با دفاتر خدمات مسافرتی و ایرلاین‌های این منطقه برگزار شد.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، یکی از بزرگترین و مهمترین رویداد‌های گردشگری و صنایع دستی در منطقه خاورمیانه است که از ۲۶ تا ۲۹ مرداد با حضور کشور‌های مختلف برپا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار