استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : ورود ماشین های سواری و شخصی در قالب کاپوتاژ از سوی عراق ممنوع شده است و به این زائران پشت گیت های خروجی اجازه ورود به خاک عراق داده نمی شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 19 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت : هم اکنون حدود ۱۰ خانواده زائر که با خودروهای شخصی خود قصد ورود به خارک عراق را دارند پشت گیت های مرز عراق معطل مانده اند

 وی گفت : برای پارکینگ یک و ۲ اربعین سرویس های بهداشتی، آبسردکن، سایبان و صندلی نصب، ایستگاه آتش نشانی و مسائل ایمنی و حفاظتی پیش بینی و تعبیه، راه های ارتباط و محوطه پارکینگ ها آسفالت و فضای دور پارکینگ ها نیز محصور شده و فضای این پارکینگ امسال متفاوت تر از سال گذشته است.

بهرام نیا افزود : ایستگاه های صلواتی و موکب ها در حال استقرار در مهران جهت خدمات رسانی به زائران هستند و تا چند روز آینده همه این ایستگاه ها مستقر و آماده خدمات رسانی به زائران می شوند.

 وی ادامه داد : تونل و راه های موصلاتی محور کنجانچم، پل صلواتی و تونل های یک و ۲ کربلا همزمان با اربعین به زیر بار ترافیک می روند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد :  در پایانه مسافری شهید سلیمانی مهران برای سهولت در خروج زائران ۲ درب بزرگ ایجاد شده و ۲۰ هزار متر سایبان، مه پاش، جت فن، آب سردکن برای رفاه حال زائران فراهم شده است.

وی اظهار داشت : مابقی این اعتبارات هم در حوزه های مختلفی چون توسعه خطوط تلفن، برق، آب، اینترنت، گاز، ایجاد، تعمیر یا تجهیز استراحتگاه، سرویس های بهداشتی، مساجد و دیگر خدمات رفاهی هزینه شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار