مسئول دفتر ارزیابی عملکرد اداره کل بهزیستی ایلام
مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل بهزیستی ایلام گفت: شورای سالمندان این اداره کل بر اساس شاخص‌های اختصاصی و نظام نامه نظارتی در شش ماهه دوم سال گذشته رتبه‌ عالی و نخست کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 20 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید صابری با اعلام این خبر اظهار داشت: این موفقیت بر اساس شاخص‌های اختصاصی و نظام نامه نظارتی ستاد بر استان انجام و این حوزه با کسب امتیاز ۹۹ از مجموع ۱۰۰ امتیاز موفق به کسب رتبه عالی بین ادارات بهزیستی کشور شد.

وی افزود: پیش از این نیز دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان با کسب امتیاز ۱۹/۲۵ از مجموع ۲۰امتیاز، “آموزش، پژوهش و ساختار سازمانی” با کسب امتیاز ۱۰۰، “معاونت توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد” با کسب امتیاز ۹۵/۷۸ و “روابط عمومی” با کسب امتیاز ۱۰۰ در مجموع از ۱۰۰ امتیاز بر اساس شاخص‌های اختصاصی و نظام نامه نظارتی در شش ماهه دوم سال گذشته موفق به کسب رتبه عالی بین ادارات بهزیستی در کشور شدند.

مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل بهزیستی ایلام یادآور شد: این ارزیابی هر شش ماه یکبار توسط دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بهزیستی کشور از واحدها و حوزه های مختلف ادارات بهزیستی استان های کشور انجام و نتایج آن به ادارات بهزیستی هر استان اعلام می شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار