استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی طی هفته دولت بر حضور پرشور مردم پای صندوق رای تاثیرگذار است، گفت: در هفته دولت از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی عملکرد دولت استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 18 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، غلامعلی حیدری ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: آزادگان و اسرا عزت اسلامی، کشور، مردم و رزمندگان هستند و از راویان اعجازآور دفاع مقدس به شمار می‌روند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی سفر ریاست جمهور به استان اعتبارات بسیار خوبی برای استان و طرح‌های ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری اختصاص یافته است، افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای این است که بتوانیم اقدامات و فعالیت‌های انجام شده را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند یاس و ناامیدی را در جامعه رواج دهد از همین رو لازم است مسئولان و دستگاه‌های مختلف اقدامات حقیقی خود را نشان دهند و مانع از انتشار اخبار کذب شوند.

حیدری با اشاره به اینکه تلاش کنیم در هفته دولت علاوه بر افتتاح پروژه‌ها از مسئولین ملی نیز جهت حضور دعوت کنیم، یادآور شد: در هفته دولت از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان تولید محتوای خوبی در راستای اقدامات خود ارائه کنند، با توجه به اینکه امسال انتخابات در پیش است، عملکرد شما در هفته دولت در حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تاثیرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار