رتبه نخست کنکور زبان، با بیان اینکه کلاس کنکوری نرفتم، گفت: تنهاکلاس زبانی که در شهرمان بود را می‌رفتم و آن را تا مقطع پیش تافل ادامه دادم.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 16 August 2023

به گزارش تابناک لرستان، مهراد اولیایی رتبه نخست کنکور سراسری در گروه آزمایشی زبان در گفتگویی در خرم‌آباد، اظهار کرد: به دلیل علاقه بسیار به زبان انگلیسی، از سن ۷ سالگی در کلاس‌های زبان شهرمان شرکت کردم.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل داشتن پایه زبان قوی، در ماه‌های منتهی به کنکور روزی پنج ساعت درس می‌خواندم.

رتبه نخست کنکور زبان با بیان اینکه رشته زبان به سنگینی دیگر رشته‌ها نیست، افزود: با تلاش و اراده خوب می‌توان در این گروه آزمایشی موفق شد.

اولیایی بیان داشت: قبل از کنکور خیلی به رتبه فکر نمی‌کردم، اما پس از اینکه آزمون را دادم و با تصحیح سوال‌ها و دیدن کارنامه حدس می‌زدم که رتبه برتر شوم.

مهراد اولیایی رتبه یک کنکور زبان

وی با بیان اینکه کلاس کنکوری نرفتم، افزود: تنهاکلاس زبانی که در شهرمان بود را می‌رفتم و آن را تا مقطع پیش تافل ادامه دادم.

رتبه نخست کنکور زبان، علاقمندی به این زبان، تلاش برای کسب موفقیت و فراهم بودن شرایط خانه برای درس خواندن را مهمترین عوامل موفقیت عنوان کرد.

رتبه نخست کنکور زبان، علاقمندی به این زبان، تلاش برای کسب موفقیت و فراهم بودن شرایط خانه برای درس خواندن را مهمترین عوامل موفقیت عنوان کرد.

اولیایی با بیان اینکه در سال کنکور خیلی در مهمانی‌ها شرکت نمی‌کردم، گفت: توصیه‌ام به افرادی که برای کنکور آینده آماده می‌شوند این است که تلاش و تمرین تنها رمز موفقیت است و بنابراین استمرار و پشتکار در درس خواندن داشته باشند.

وی سطح سولات کنکور را نسبتا سخت عنوان و تصریح کرد: غیراستاندارد بودن سوال‌ها از جمله نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

رتبه نخست کنکور زبان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رفت سوال‌های آزمون دی ماه و تیرماه در یک سطح باشند، اما این استاندارد بودن در سوالات تیرماه مشهود نبود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار