مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یکی از ساحت‌های مهم ساحت زیستی و تربیت بدنی است که در کنار تهذیب و تحصیل باید به امر ورزش و تندرستی دانش‌آموزان نیز بها داده شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ 14 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، کلام‌الله صفری شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر ابتدایی کشور در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: با هدف ایجاد شور و نشاط و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش برنامه‌های ورزشی و رویداد‌های ملی را در حال برگزاری دارد که استان اردبیل نیز در پسران و دختران در مقطع ابتدایی میزبان ۲ رشته فوتسال و والیبال است.

وی به ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: یکی از ساحت‌های مهم ساحت زیستی و تربیت بدنی است که در کنار تهذیب و تحصیل باید به امر ورزش و تندرستی دانش‌آموزان نیز بها داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از همراهی خوب فدراسیون دانش‌آموزی در برگزاری این رویداد به میزبانی اردبیل قدردانی کرد و افزود: استان اردبیل در برگزاری رویداد پسران شایسته و موفق عمل کرد و از امروز نیز مسابقات دختران آغاز شده و تا ۲۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

صفری تصریح کرد: در سایه این اعتماد مسئولان کشوری، استان اردبیل توانسته در برگزاری این مسابقات به شکل جشنواره‌ای با تدارکی مناسب شایسته عمل کند و قطعا در این رویداد هدف مشخص کردن بازنده یا برنده نیست، بلکه انتظار داریم دانش‌آموزان در کنار هم در فضای صمیمی تبادل اطلاعات و مسائل علمی، فرهنگی و تربیتی را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر از رقابت در این جشنواره رفاقت‌ها مد نظر است و ما از سرپرستان تیم‌ها و مربیان درخواست کردیم تا دانش‌آموزان در مدت حضور در استان اردبیل از برنامه‌های مختلف گردشگری، تربیتی و دیگر رویداد‌های متنوع بهره‌مند شوند.

صفری اضافه کرد: بیش از ۲ هزار دانش‌آموز در این رویداد حضور پیدا کردند تا در ۲ رشته فوتسال و والیبال بتوانند رقابت شایسته‌ای داشته باشند که برای این مسابقات چهار سالن نیز تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: از امروز در سالن‌های تدارک دیده شده مسابقات آغاز شد و ما امیدواریم دانش‌آموزان از این فرصت در کنار آموزه‌های ارزشمند، تجربه خوش به یادگار داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار