معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به افزایش قابل توجه پیش ثبت نام انتخابات در استان خوزستان گفت: در این دوره از انتخابات شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی پیش ثبت نام در استان خوزستان هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ 13 August 2023

عبداله افرازه شهاوند اظهارکرد: براساس آخرین آمار اعلام شده از سایت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان تا این لحظه یک هزار و ۸۳۱ نفر در مرحله پیش ثبت نام اقدام به ثبت اطلاعات خود کرده‌اند.

وی افزود: یک هزار و ۶۵۶ نفر از این تعداد مرد هستند که ۹۰ درصد ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند؛ ۱۷۵ نفر نیز زن هستند که ۱۰ درصد را شامل می‌شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان یادآور شد: همچنان شهرستان اهواز بیشترین ثبت‌نام کنندگان و شهرستان دشت آزادگان کمترین میزان ثبت نام کنندگان را دارند.

به گزارش ایرنا به گفته محمدرضا غلامرضا، رئیس ستاد انتخابات کشور از روز دوشنبه برای متقاضیانی که اطلاعات خود را در سامانه پیش ثبت نام انتخابات مجلس ناقص ثبت کرده‌اند، پیامک ارسال می‌شود و اگر اطلاعات افراد نقص نداشته باشد، پیامک اولیه برای متقاضیان ارسال می‌شود؛ کد رهگیری هم در مرحله بعدی فرستاده خواهد شد که نهادهای مرتبط، اطلاعات افراد را صحت سنجی می‌کنند.

غلامرضا پیش‌تر اعلام کرده هیأت‌های اجرایی باید در تهران هفتم مهرماه و در استان‌ها ۱۳ مهرماه تشکیل شوند.

پیش ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد آغاز شده که تا پایان روز ۲۲ مرداد ادامه دارد؛ این انتخابات ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار