معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این که مقطع ابتدایی مقطعی زیربنایی است و باید کار را از اینجا آغاز کرد، گفت: تلاش می‌شود مدیران و معلمان باتجربه و کسانی که واقعا دغدغه دارند و دلسوزند و توانمند هستند، در مقطع ابتدایی به کار گرفته شوند.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ 13 August 2023

عبداله افرازه‌شهاوند در شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۲ مردادماه) در اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: مقطع ابتدایی مقطعی زیربنایی است و باید کار را از اینجا آغاز کرد اما هر ساله متاسفانه وضعیت آموزشی نه تنها بهتر نمی‌شود بلکه بدتر می‌شود که ناشی از سیاست‌های نادرستی است که از بالادست است. به ویژه در کیفیت تخصصی، مهارتی و توانمندی معلمان، وضعیت خوبی پیش رو نداریم. در این شرایط تلاش می‌شود مدیران و معلمان باتجربه و کسانی که واقعا دغدغه دارند و دلسوزند و توانمند هستند، در مقطع ابتدایی به کار گرفته شوند زیرا این مقطع زیربنایی است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در خصوص چالش‌های بازگشایی مدارس، همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند و کمک کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص مصوبه استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها برای سرویس رفت و آمد دانش‌آموزان استثنایی، بیان کرد: دستورالعمل سرویس مدارس باید به فرمانداران ابلاغ شود تا از طریق فرمانداری پیگیری و به شهرداری‌ها ابلاغ شود.

افرازه‌شهاوند در خصوص دستورالعمل پرداخت تسهیلات با رویکرد کیفی‌سازی مدارس و مراکز غیردولتی، عنوان کرد: مدارس غیردولتی در حال ایجاد شکاف اجتماعی در جامعه هستند؛ اینجا جایی برای این مصوبه نیست و جای دیگری سرمایه‌گذاری کنید. استاندار دستور داده‌اند و من نیز اعتقادی به مدارس غیرانتفاعی ندارم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار