فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امروزه اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها مهمترین ارکان تبیین و روشن‌گری تلقی می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 09 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، قهرمان عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در نشست خبری با  اصحاب رسانه که  به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهارداشت: امروزه اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها مهمترین ارکان تبیین و روشن‌گری تلقی می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ تمام عیار بین‌المللی به وسیله رسانه‌ها برقرار است گفت:  باید اقدامات و فعالیت‌های اصحاب رسانه به گونه‌ای طراحی شود که اقدامات آنان دشمنان را خوشحال نکند.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های سپاه در خصوص محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات  جامعه  عنوان کرد: بیشتر اقدامات انجام شده از سوی سپاه امیدآفرینی است و سعی دارد باری از دوش مشکلات مردم بردارد .

عیوض‌لو با بیان اینکه اقلام مورد نیاز بین نیازمندان تهیه و توزیع شده است گفت:  علاوه بر تامین جهیزیه  بین نوعروسان تعداد ۱۶۷ دست تنیس روی میز، ۹۸  دست فوتبال دستی برای استفاده نوجوانان و جوانان و پر کردن اوقات فراغت آنان در مساجد محلات توزیع شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در خصوص اقدامات انجام شده در بخش فرهنگی عنوان کرد : برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جشن‌ها در پارکهای ارومیه جهت فرهنگ‌سازی از جمله همایش عفاف و حجاب ، یوم العباس از جمله برنامه‌های  فرهنگی سپاه بوده است.

عیوضلو گفت: برنامه جشنواره سرود از دیگر برنامه های فاخر بود که ۲۲۵ گروه سرود "تحت عنوان سرود ایران من"  در این جشنواره شرکت داشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه بیان کرد: طی سال گذشته  کمک به زلزله‌زدگان از جمله اقدامات شاخص ناحیه بسیج بوده است که همراه و همیار زلزله زدگان آسیب دیده خوی بوده است.

وی گفت:  حضور گروه‌های جهادی  اقداماتی از جمله تخلیه مساکن آسیب دیده و  آواربرداری ، بازسازی خانه های زلزله زدگان خوی انجام شده که این اقدامات امید آفرینی بوده و مردم در کنار مردم  و مسوول در کنار مردم بوده است .

عیوض لو تصریح کرد: آسفالت بین مزارع از دیگر اقداماتی بوده که ۶درصد قیر کشور برای بسیج داده می شود که راههای بین مزارع آسفالت شود .

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده توسط سپاه شهدا خاطرنشان کرد: سپاه در قالب قرارگاه  آبرسانی اقدامات فاخری انجام داده و با پرداخت وام‌های اقتصاد مقاومتی تا سقف دو میلیارد تومان وام اشتغالزایی کمک حال مردم برای اشتغال پایدار بوده است.

عیوضلو گفت: طی ۲سال اخیر ۱۷ سالن ورزشی در ارومیه افتتاح  و تا پایان سال نیز ۳ مجموعه نیمه تمام افتتاح می شود.

عیوضلو خاطرنشان کرد: ساخت مراکز بهداشت در مناطق صعب و العبور، افتتاح درمانگاههای بو علی سینا، درمانگاه بسیجیان و درمانگاه ثارالله در جهت محرومیت زدایی و آسفالت بین مزارع و جاده سازی و آسفالت معابر روستا و حمایت از تولیدی خیاطی از جمله اقدامات سپاه شهدا جهت خدمت رسانی به مردم بوده است.

عیوضلو با اشاره به اینکه دشمن در صدد ترویج یاس و نا امیدی در کشور است، ادامه داد: دشمن سعی می‌کند با فعالیت‌های رسانه‌ای خود تمام هجمه ها را به سمت ولایت سوق دهد و رسانه‌ها باید در مقابل آنها بایستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار