رئیس طرح حامیم استان کرمانشاه خبر داد؛
رئیس طرح حامیم استان کرمانشاه گفت: مراسم افتتاحیه طرح حامیم در دانشگاه رازی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷ 08 August 2023
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، "علی محبی" ظهر امروز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر نهاد رهبری در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: مراسم افتتاحیه طرح حامیم ۲۰ مرداد ماه ساعت ۲۱ در دانشگاه رازی استان کرمانشاه با جمعی از مسئولین کشور و استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح حامیم دومین سالی است که در کشور در حال اجرا است، سال گذشته تجربه اول بود و ما با توجه به تجربه سال قبل امسال برنامه متفاوتی را در نظر گرفته‌ایم.

رئیس طرح حامیم استان کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته ۱۴۷ نفر شرکت کنندگان نهایی طرح حامیم بودند اما امسال چون ثبت نام‌ها در سامانه انجام شده، ساماندهی بهتری وجود دارد.

وی عنوان کرد: سال جاری ۲۵۴ نفراز سرتاسر دانشگاه‌های استان تا به امروز پذیرش شده‌اند و در سامانه ثبت نام کردند که با مصاحبه جذب شده‌اند.

محبی بیان کرد: رویداد حقایق یه تجربه جدید است که در کشور در حال اجرا است و بانی آن هم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها در کل کشور بوده است.

وی افزود: در حال حاضر این رویداد در چند استان اجرا می‌شود که استان کرمانشاه جزو آن است، رویداد حقایق در حال آموزش این است که یک مسئله فرهنگی به عنوان موضوع مطرح و به صورت جمعی آن را حل می‌کند که روز شنبه و یکشنبه هفته آینده برنامه رویداد حقایق در کرمانشاه اجرا می‌شود.

محبی ابراز کرد: دانشگاه‌های استان نیز هرکدام با ظرفیت و توانمندی‌هایی که داشتند در این طرح شرکت کردند و از آن ۲۵۴ نفر شرکت کننده ۱۱۴ نفر آن‌ها آقا و ۱۴۰ نفر دیگر خانم هستند و می‌توان گفت که نسبت به سال گذشته یک رشد ۷۰ درصدی داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: برنامه‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری چه در بخش دانشجویی، چه در بخش اساتید و چه در بخش کارمندی هر زمان که برنامه‌ای داشته با استقبال عالی مواجه شده است.

وی خاطر نشان کرد: از جمله مسئولینی که در مراسم افتتاحیه طرح حامیم حضور دارند می‌توان به نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه، مسئولین و امام جمعه استان آیت الله علما و استاندار کرمانشاه اشاره کرد.

این مقام مسئول ابراز کرد: مراسم اختتامیه این طرح ۲۷ مرداد ماه  در دانشگاه رازی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار