احزاب و تشکل های انقلابی استان کرمانشاه در پی هتک حرمت به خانواده شهید مدافع حرم بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۱۱۱۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ 06 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، احزاب و تشکل های انقلابی استان کرمانشاه در پی هتک حرمت به ساحت خانواده شهید علیخانی و آمر به معروف و ناهی از منکر بیانیه ای صادر نمود.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انِّی لَمْ اَخْرُجْ اَشِراً وَ لا بَطِراً ولا مُفْسِد اً وَ لا ظالِماً، وَ اِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الِاصلاحِ فِی اُمةِ جَدِّی محمد اُریدُ اَنْ آمُرَ بِالْمَعْروفِ و اَنْهی عَنِ المُنْکَرِ و اَسیرَ بِسیرةِ جَدِّی محمد و اَبی عَلیِّ بنِ‌اَبِی‌طالِبٍ...»
ابن‌اعثم کوفی، کتاب الفتوح، ج5، ص21؛ خوارزمی، مقتل‌الحسین، ج1، ص189 ـ 188.
من نه از روی سرمستی و گستاخی و نه برای فساد و ستم گری حرکت کردم . بلکه تنها برای طلب اصلاح در امّت جدم حرکت کردم. می خواهم امر به معروف و نهی از منکر کنم و به سیرة جدم و پدرم علی بن‌ابی‌طالب عمل کنم.

در ایام بزرگداشت قیام امام حسین علیه السلام شاهد هتک حرمت به ساحت خانواده و همسر شهید مدافع حرمی هستیم که از رسالت امام معصومشان پیروی نموده و برای اقامه فریضه دینی امر به معروف و‌نهی از منکر و اجرایی شدن احکام الهی در جامعه اسلامی اقدام نموده اند.

این فریضه چنان در روایات مورد توجه است که ترک آن مستوجب عقوبتهای سختی دانسته شده است و عجبا و وااسفا که انجام چنین فریضه دینی واجبی در کشور اسلامی  با این حجم از هتک حرمت و جسارت رو به رو شود. هرکس به این آیات و روایات معتقد است باید بداند و باور داشته باشد که چنین معارضان وقیح و شیطان صفتی، عاملان عقوبت جامعه و رفع برکت از آن هستند.

این افراد که ددمنشانه به خانه آن شهید عزیز حمله ور گشتند اگر جوی شرافت و وجدان داشته باشند و ذره ای آن عزیز دل را میشناختند باید از شدت شرم و ننگ بمیرند. اگر امثال شهید والامقام علیخانی و خانواده های آنان نبودند این بندگان شیطان، اکنون روزانه با نام  جهاد نکاح  مورد تجاوز داعشی های ملعون بودند و عجبا که حال، کار این جماعت به جایی رسیده است که بجای تقدیر از این خانواده ها که مانع شدند تا این افراد روزانه به حجله ی چندین و چند داعشی بروند به اینان حمله ور میشوند؟

مسولان و کارکنان محترم  ادارات قضایی و ضابطین قضایی که قطعا باورمند به احکام اسلامی هستند باید بدانند این افراد شرور مایه بدبختی جامعه و رو گرداندن حق متعال هستند و هرچه این افراد مجال داشته باشند شیطان مجال یافته است.

بدون ذره ای مبالغه باید بگوییم با تمام وجود در پیشگاه شهید علیخانی احساس شرم می کنیم. از آن وجود مقدس که عمر شریفش در عبادت و تفکر و مجاهدت گذشت میخواهیم بر ما و همه مسولان گذشته و حال کشور ببخشد که خونش را داد تا ما از شر کفتار خونخوار در امنیت و آرامش باشیم اما سلیطه های داعشی داخلی امنیت و حرمت خانواده او را از بین بردند.

از مسولان محترم میخواهیم اگر هر فردی از کارکنان لشگری یا کشوری در برخورد با این اوباش کوتاهی کرده است به اشد وجه مورد تنبیه قرار بگیرد. از مسولان کشوری و علی الخصوص نمایندگان مجلس میخواهیم که این وحشی ها را ببینند و بدانند رحم کردن بر آنان چه تاوانی خواهد داشت. ضروری است در اسرع وقت با تصویب قانونی جامع و مانع در خصوص عفاف و حجاب با تضمین غیر قابل تسامح در اجرا، مانع تکرار چنین وقایعی شوند و همه مسولان بدانند هرگونه کمکاری در این راه قطعا آنان را در پیشگاه شهدا در دنیا و آخرت شرمنده خواهد ساخت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه
حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی
جبهه ایستادگی ایران اسلامی
جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
جبهه پایداری انقلاب اسلامی
جبهه تحول و پیشرفت ایران اسلامی در استان کرمانشاه
جمعیت آبادگران جوان استان کرمانشاه
جبهه پیشرفت ، رفاه و عدالت استان کرمانشاه
حزب نسل نو استان کرمانشاه
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار