هم افزایی بین سازمان‌ها می‌تواند توانمندی‌های آن‌ها را بهبود بخشیده و منجر به افزایش بهره وری و اثربخشی سازمانی شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 06 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بابیان اینکه بهزیستی از بهترین مکان‌ها برای خدمت صادقانه به مردم است، افزود: هم افزایی بین سازمان‌ها می‌تواند توانمندی‌های آن‌ها را افزایش دهد و برای بهبود اثربخشی و بهره‌وری، یکی از راهکار‌ها افزایش ارتباطات سازمانی است و صمیمیت و نزدیکی فضای همکاری نیز در این مورد موثر است.
اسحق رسولی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یک مرکز علمی با رویکرد جهادی است که به مسائل و مشکلات جامعه و استان ورود پیدا کرده و براساس راهکار‌های عملیاتی به حل آن‌ها اقدام می‌کند، افزود: خدمت شایسته به اقشار ضعیف و تحت پوشش سازمان بهزیستی و ایجاد زندگی آبرومندانه برای این قشر نیز جزو اهداف جهاددانشگاهی می‌باشد.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این جلسه بابیان اینکه جهاددانشگاهی دارای کارکرد چندبعدی است و در حوزه‌های مختلف پزشکی، اشتغال، رسانه، دانش بنیان و ... فعالیت‌های مفید و موثری دارد، افزود: سازمان بهزیستی از گذشته همکاری نزدیکی با جهاددانشگاهی در برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری آزمون‌های مختلف، انجام طرح‌های پژوهشی و سایر حوزه‌های کاری داشته است و این همکاری به صورت ویژه نیز ادامه خواهد یافت.
حامد رضایی تصریح کرد: اشتغال و آموزش مددجویان با توجه به اهمیت موضوع از مواردی است که انتظار داریم با همکاری سازمان بهزیستی و جهاد دانشگاهی هدف‌گذاری‌های انجام یافته در این حوزه محقق شود.
وی گفت: استفاده از خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در موارد درمان ناباروری، مشاوره و آزمایش‌های ژنتیک، غربالگری قبل از بارداری برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و سایر موارد مورد نیاز در حوزه پزشکی برای این اقشار حائز اهمیت است.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های کاربردی و مهارتی برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست توسط جهاددانشگاهی که توانمندی‌ها و تجارب ارزنده‌ای در این زمینه دارد می‌تواند برای این قشر امیدبخش و مفید باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار