معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان از اجرای طرح هادی در ۷۰۰ روستای استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 06 August 2023

محمود اکبری فضلی با اشاره به اجرای طرح‌های هادی روستایی در خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۳ روستای داری سکنه در استان وجود دارد که ۲هزار و ۲۲۸ روستا بالای ۲۰ خانوار و بقیه روستاها زیر ۲۰ خانوار هستند.

وی افزود: از این تعداد طرح‌های هادی ۷۰۰ روستای خوزستان اجرایی شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان گفت: با استفاده از اعتبارات کلی استان شامل ملی و استانی، قیر رایگان، اعتبارات از محل تفاهم‌نامه با شرکت گاز استان و مسئولیت‌های اجتماعی نفت، این طرح‌ها در استان اجرایی شده است.

اکبری فضلی عنوان کرد: در قالب طرح هادی خدمات نوسازی و بهسازی شامل ایجاد زیرساخت، آسفالت، تغییر کاربری زمین و بسیاری خدمات دیگر برای بهتر شدن زندگی مردم در روستا ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت‌ های حوزه عمران روستایی در چند بخش در حال انجام است که شامل تهیه و اجرای طرح‌های هادی، اجرای پروژه‌های روستایی از محل تهیه قیر رایگان و بحث واگذاری زمین‌های روستایی و صدور اسناد شهری و روستایی می‌شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان خاطرنشان کرد: در خوزستان حدود ۴ هزار روستا وجود دارد که برای بهبود وضعیت و شرایط بهتر زندگی مردم در این مناطق، اقدامات مختلفی از جمله اجرای طرح هادی در حال انجام است.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار