تیم مس سونگون در حضور بیش از ۴ هزار تماشاگر تبریزی، از شکست پیروزی ساخت.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ 04 August 2023

به گزارش تابناک تبریز، در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون میزبان تیم پالایش نفت بندرعباس بود که این بازی در پایان با برتری 6 بر 4 تیم مس سونگون به اتمام رسید.

در دقیقه 2 بازی و برخلاف انتظار تیم پالایش نفت توسط محمد بنی‌اسدی به گل دست یافت. یک دقیقه بعد حمید احمدی بازیکن باتجربه تیم مس سونگون نتیجه را به تساوی کشاند. تماشاگران مس در حالی که خوشحالی گل زده تیم‌شان بودند، سعید حاجیلر گل دوم تیم مهمان را زد.

در دقایق 16 و 18 به ترتیب امیررضا خون‌جهان و سروش احمدنیا برای تیم جنوبی ۲ گل دیگر زدند تا در کمال تعجب نیمه نخست با نتیجه 4 بر 1 به سود تیم بندرعباس به اتمام رسد.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور در نیمه دوم بر فشار حملات خود افزودند و در دقایق 24 و 27 بهروز عظمیم با زدن ۲ گل فاصله را کاهش دادند.

در دقیقه 33 مرتضی عزتی بازیکن کهنه‌کار تیم مس با شوت سنگین بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 34 بابک نصیری از نقطه پنالتی دوم، گل پیروزی بخش نارنجی پوشان را به ثمر رساند.

در ثانیه‌های پایانی بازی که تیم پالایش نفت برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود، در ضدحمله مس توسط مجتبی پارساپور به گل ششم دست یافت.

در این بازی تیم مس سونگون ۲ ستاره خود به نام‌های مهدی جاوید به دلیل مشخص نشدن وضعیت قراردادش و فرهاد فخیم به سبب مصدومیت به همراه نداشته و اسماعیل تقی‌پور هم به دلیل محرومیت از روی سکوی تیمش را هدایت می کرد.

اسامی تیم مس سونگون ورزقان:

بابک نصیری، علیرضا صمیمی، علی‌اصغر حسن‌زاده، حمید احمدی، مرتضی عزتی، محمد شجری، مجتبی پارساپور، مهدی رستمی‌ها، حسین سبزی، بلال اسمعیلی، بهروز عظیمی و علی آقا محمدی

مدیر تیم: مهدی مرشدی

اسامی تیم پالایش نفت بندرعباس:

محمد بنی‌اسدی، سپهر محمدی، مهرداد خانه‌داری، سروش احمدی نیا، محمدحسین بازیار، علی جوذری، سعید حاجیلر، ایمان هوازاده، امیررضا خون بها، حسین رحیمی، امین مراد احمدی، سعید مصطفی فخری

سرمربی: هادی بزوال

مدیر تیم: سعید رضایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :