معاون وزیر کشور خبر داد؛
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: امسال اعتبارات اختصاص یافته به زیرساخت‌های اربعین با افزایش همراه بود.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 31 July 2023

مهدی جمالی نژاد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: امسال اعتبارات خوبی برای موضوع اربعین پیش‌بینی کرده‌ایم که سال گذشته این اعتبارات صرفا توسط وزارت کشور برای زیرساخت‌های اربعین تامین می‌شد.

وی افزود: سازمان شهرداری و دهیاری امسال کمک‌های چشمگیری در این زمینه داشتند و مبلغ دوازده هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال اضافه بر سال گذشته برای زیرساخت‌های اربعین پرداخت شد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: سال گذشته اعتباراتی که برای زیرساخت‌های اربعین از وزارت کشور دریافت کردیم پنج هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال بوده است.

وی عنوان کرد: اگر برنامه‌های میان مدت برای زیرساخت‌های اربعین در طول ۲ الی سه سال آینده به پایان برسد نیاز‌های زائرین امام حسین (ع) تامین می‌شود.

جمالی نژاد بیان کرد: پروژ‌های اربعین در سه قالب تقسیم‌بندی می‌شوند که شامل پروژه‌های اولویت‌دار، پروژه‌های میان مدت و پروژه‌های بلند مدت هستند.

وی ابراز کرد: سهم استان کرمانشاه از مجموع اعتبارات اعطایی بستگی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و فعالیت و سرعت بیشتر در روند اجرای آن‌ها دارد.

جمالی نژاد عنوان کرد: اعتباراتی که برای سازمان شهرداری‌ها در نظر گرفته شده بین شهرداری‌های ذی‌نفع که نزدیک مرز‌ها هستند توزیع می‌کنیم و بسته به این که چه نوع پروژه‌ای دارند اعتبار را تخصیص می‌دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار