مدیرکل کمیته امداد مازندران مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: به زودی با برقراری تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و اداره کل کتابخانه‌ها امیدواریم مددجویان و فرزندان پرسنل بتوانند از امکانات کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 31 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، سکینه خاتون مهدیان‌پور مدیرکل کتابخانه‌های استان مازندران به همراه معاون مشارکت، روسای روابط عمومی و حراست با مدیرکل کمیته امداد استان مازندران دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: ما فقط با کتاب و کتابخوانی می‌توانیم از فقر فکری و ذهنی نجات پیدا کنیم.

میثم معافی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی تاکید کرد : به زودی با برقراری تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و اداره کل کتابخانه‌ها امیدواریم مددجویان و فرزندان پرسنل بتوانند از امکانات کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: این امکانات شامل برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان و عضویت رایگان در کتابخانه‌ها برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت و... می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: اولین کارگروه مشترک هفته آینده با حضور کارشناسان و انتخاب یک شهرستان پایلوت جهت بررسی ارائه خدمات به جامعه هدف برگزار می‌شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار