فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری شخصی که با ادعای فروش سوال‌های کنکور اقدام به چندین فقره کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ 31 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ کامران ملکی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس فتای شهرستان فردیس در حین رصد فضای مجازی با یک کانال تلگرامی که ادعای فروش سوال های کنکور را داشت، مواجه شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های تکمیلی، ماموران متوجه شدند که گرداننده این کانال تلگرامی با ادعای اینکه به سوال های کنکور دسترسی دارد، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از کاربران می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس تصریح کرد: بلافاصله با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت گرداننده این کانال شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در شهر فردیس دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از طریق ایجاد کانال تلگرامی و ادعای فروش سوال های کنکور، گفت: متهم پس از دریافت وجوه از کاربران فضای مجازی با ارسال پرسش های تقلبی از این طریق اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی بر روی این پرونده، خاطرنشان کرد: به کاربران فضای مجازی توصیه می‌کنیم از اعتماد بی‌مورد به شبکه ها و صفحات اینترنتی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار