شهردار روانسر خبر داد؛
شهردار روانسر گفت: سال گذشته عمده فعالیت شهرداری روانسر ۴٧٠ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در بخش‌های عمرانی و خدماتی بوده که این مسئله یک جهش چند صد درصدی به شمار می‌رود و با تعامل درون سازمانی و تعامل با سایر دستگاه‌ها و همت و مشارکت شهروندان در امور شهرداری قابل دستیابی بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ 31 July 2023

فرهاد تاب‌زر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص عملکرد شهرداری روانسر در سال گذشته، اظهار کرد: شهرداری روانسر سال گذشته با اجرای بیش از ۲۱ پروژه عمرانی، خدماتی، فضای سبز، پرسنلی، حقوقی و املاک بر اساس شاخص‌های رسالت کاری شهرداری در حوزه شهرداری روانسر در راستای خدمت رسانی به شهروندان اقدامات مثبتی را انجام داده است.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات شهرداری روانسر در سنوات گذشته بحث عدم تأمین نقدینگی بابت حقوق و دستمزد به کارکنان رسمی و کارگران شرکتی بود که متأسفانه گاهی اوقات این بدهی ۶ الی هفت ماه ادامه داشته که به صورت جدی این موضوع در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون از نظر پرداختی حقوق و مزایا معتقدیم اگر کارمندان و کارگران از نظر مالی تأمین نشوند در سایر موضوعات انگیزه لازم را نخواهند داشت.

شهردار روانسر تصریح کرد: به استناد عملکرد شهرداری‌ها در سامانه شهرداری کل کشور، در سال ۱۳۹۸ درآمد شهرداری روانسر تقریباً ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ثبت شده و در سال ۱۳۹۹ این رقم ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در سال ۱۴۰۰ به رقم ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

این مسئول بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهمی که در شهر روانسر وجود دارد، وجود سراب روانسر است که در محدوده قانونی شهر قرار گرفته، اما این فرصت بی‌نظیر به دلیل معارضات اجرایی، تصمیمات شهرداری را کند کرده است.

تاب‌زر گفت: از دیگر اقدامات شهرداری روانسر در حوزه بهسازی، نورپردازی و نوسازی شبکه روشنایی است که انجام شده و شامل بهسازی و نوسازی شبکه روشنایی پارک شکوفه، بلوار حاج قاسم سلیمانی، بلوار پلیس‌راه و تقویت و روشنایی معابر بود که با هزینه بالغ بر ٣٠ میلیارد ریال بابت خرید و تجهیز پایه چراغ تزئینی که از نظر نور و ضرورت صرفه جویی قابل اهمیت بود، صورت گرفت و با استقبال شهروندان روانسری همراه شد.

انتظار برای تأمین اعتبار پروژه شبکه دفع فاضلاب ناحیه کارگاهی

وی عنوان کرد: ساماندهی شبکه زیرساختی دفع فاضلاب ناحیه کارگاهی با بودجه‌ای بالغ بر ١٠ میلیارد ریال در دست اجرا است که برای ادامه پروژه در انتظار تأمین اعتبار هستیم.

وی افزود: از دیگر اقدامات شهرداری می‌توان به بهسازی سنگ فرش پیاده راه ساحلی، بتن ریزی معابر محله گِل‌سفید، زمین شهری آسفالت بلوار‌های شهید چمران و شهید حاج قاسم سلیمانی، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت شهرک ویس القرن، بهسازی و نوسازی میدان اورامان و راه‌اندازی و تجهیز شبکه بی سیم آتش نشانی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در زمینه مسئله تقویت فضای سبز امسال بالغ بر یک هکتار به سرانه فضای سبز شهری اضافه شد که می‌توان بوستان خرمشهر، بوستان ویس القرن، ایجاد بوستان محله تعاونی مسکن بسیجیان، خرید دستگاه پرس و مخازن جمع‌آوری زباله، خرید و نصب وسایل بازی کودکان در پارک را برشمرد.

شهردار روانسر خاطر نشان کرد: سال گذشته و طی سال جاری مبلغی بالغ بر پنج میلیارد ریال در دفاع مؤثر حقوقی در حفظ حقوق شهروندان انجام گرفته است و در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز هم طبق کمیسیون ماده ۱۰۰ در راستای حقوق شهروندی به طور جدی پیگیر و فعال هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار